1

قاضی پرونده سارکوزی تهدید به مرگ شد

  • کد خبر : 71421
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶

قاضی ارشد دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده فساد مالی رئیس‌جمهور سابق فرانسه بسته‌ای حامل یک گلوله و پیامی تهدید‌آمیز دریافت کرده است.

خبرگزاری فارس: قاضی دادگاه پرونده فساد مالی «سارکوزی» به مرگ تهدید شد

به گزارش فارس به نقل از شبکه فرانس ۲۴، پرونده فساد مالی «نیکلا سارکوزی» رئیس‌جمهور سابق فرانسه بار دیگر پس از آنکه قاضی این پرونده بسته‌ای حامل یک گلوله و یک پیغام تهدید به مرگ دریافت کرد، جنجال به پا کرد.

اتحادیه دادگاه‌های فرانسه امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده است که این بسته روز گذشته برای «ژان میشل گنتیل» قاضی اصلی رسیدگی به پرونده سارکوزی ارسال شده است.

یکی از همکاران گنتیل هم اعلام کرده است که در این نامه دیگر قضات پرونده هم به مرگ تهدید شده‌اند. به گفته وی از پلیس خواسته شده تا تحقیقات در مورد این نامه را آغاز کند.

در بیانیه اتحادیه دادگاه‌ها آنچه «اظهارات توهین‌آمیز» ارسال‌شده از سوی حلقه‌های نزدیک به سارکوزی تقبیح شده است. این بیانیه چنین اقداماتی را تلاشی برای اخلال در روند رسیدگی به پرونده دانسته است.

وکلای سارکوزی هفته گذشته هم تلاش کردند تا تصمیم سه قاضی برای اعلام اتهاماتی علیه وی را که می‌تواند امید سارکوزی برای بازگشت به سیاست را به باد دهد، تغییر دهند.

سارکوزی متهم است که در سال ۲۰۰۷ و در جریان رقابت‌های انتخاباتی به صورت غیرقانونی از «لیلین بتن‌کورت» ثروتمندترین زن جهان و صاحب کمپانی لوازم آرایش L’Oreal پول دریافت کرده است. اتهامی که سارکوزی همواره آن را رد کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر