1

قلعه نویی: باید مشخص شود چه کسی با چمدان پر از دوبی برگشته است!

  • کد خبر : 71667
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۷

سرمربی استقلال گفت:«درباره برخی از افراد رسوخ کرده در رسانه ها چیزهایی می دانم که یک روز می گویم اما مطمئن باشید اگر این اطلاعات رسانه ای شود سنگ روی سنگ نخواهد ماند.»

امیر قلعه نویی در گفتگویی جالب با ویژه نامه نوروزی مجله کیهان ورزشی، بار دیگر در لفافه به برخی جریانات رسانه ای اشاره کرد که در نوع خود جالب است. او گفته که عده ای برای مربیان خارجی حاضر در ایران کارهایی می کنند که از به زبان آوردن آن شرم دارد!
قلعه نویی با اشاره به برنامه ۹۰ گفت: «مگر در این برنامه قداست شکن ندیدید که حرف های چند ماه قبل من درباره عده ای ثابت شد و عده ای به چه کارهایی اعتراف کردند.»
سرمربی استقلال در ادامه این گفتگو افزود: «چون قلعه نویی زبان تلخی دارد و جز خدا از کسی نمی ترسد برخی از افراد رسانه ای علیه او هستند.»
وی اضافه کرد: «بنده معتقدم که قوه قضاییه باید فکری به حال برخی ها در این فوتبال کند و دادستان ویژه ای را مامور رسیدگی به جرایم فوتبالی نماید. باید مشخص شود که چرا در این فوتبال یک تیم دسته اولی با ۵ میلیارد بودجه لیگ برتری نمی شود اما یک تیم لیگ برتری با یک میلیارد و دویست میلیون تومان قهرمان می شود!»
قلعه نویی گفت: «خیلی ها در این فوتبال درباره فساد اطلاعات خوبی دارند که هنوز نگفته اند مثلا مهرداد میناوند درباره برخی رسانه ها حرف هایی دارد که به من گفت اما از او خواستم فعلا موضوع را رسانه ای نکند!»
این مربی درباره دستگیری چند سال قبل برخی افراد رسانه ای گفت: «نمی دانم چگونه است که آنها هنوز در رسانه ها فعالیت می کنند! اگر با این مسایل برخورد شود دیگر آن برنامه قداست شکن جرات این کارها را نخواهد داشت.»
قلعه نویی گفت: «بنده درباره برخی از افراد رسوخ کرده در رسانه ها چیزهایی می دانم که یک روز می گویم اما مطمئن باشید اگر این اطلاعات رسانه ای شود سنگ روی سنگ نخواهد ماند. باید مشخص شود چه کسی ۱۰ روز در دوبی میهمان فلان آدم بوده و با چمدان پر برگشته است!»
سرمربی استقلال در انتها گفت: «بارها درباره داستان مار و پله گفته ام اما یک روز این ماجرا را باز می کنم تا مشخص شود منظورم از این موضوع چه بوده است فقط به شما می گویم عده ای به اسم خبرنگار برای مربیان خارجی حاضر در ایران کارهایی می کنند که شرمم می آید بر زبان آورم!»

جهان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71667

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر