2

دانشگاه آزاد در تولید مقالات ریاضی ISI شیمی در کشور به رتبه اول دست یافته است.

  • کد خبر : 7251
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۰

کریم زارع معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در جلسه هم‌اندیشی اساتید واحد زاهدشهر با برشمردن خدمات و فعالیت‌های دانشگاه آزاد گفت: هر پدیده‌ای که با سرعت شکل گرفته و رشد کرده معمولاً به بن‌بست رسیده و در این میان تنها دانشگاه آزاد است که به بن‌بست نرسیده و آن به واسطه فکر صحیح و منطق درستی […]

کریم زارع معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در جلسه هم‌اندیشی اساتید واحد زاهدشهر با برشمردن خدمات و فعالیت‌های دانشگاه آزاد گفت: هر پدیده‌ای که با سرعت شکل گرفته و رشد کرده معمولاً به بن‌بست رسیده و در این میان تنها دانشگاه آزاد است که به بن‌بست نرسیده و آن به واسطه فکر صحیح و منطق درستی است که آن را هدایت می‌کند.

وی افزود: پیشرفت‌های اخیر در فناورهای اطلاعاتی، ژنتیک، بیوتکنولوژی، ریاضییات کاربردی، شیمی و فیزیک موجب انقلابی عظیم در رسیدن بشر به قله دانایی شده اما کشورهای در حال توسعه با نابرابری‌های دانش و فناوری از طرف کشورهای پیشرفته روبه‌رو هستند.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، مقالات علمی معتبر منتشر شده در سطح جهان را از معیارهای توسعه علمی دانست و خاطرنشان کرد:دانشگاه آزاد در تولید مقالات ریاضی ISI شیمی در کشور به رتبه اول دست یافته است.

زارع تصریح کرد: دانشگاه آزاد دارای بیش از ۳۰ هزار نفر عضو هیئت علمی است و با جذب ۱۵ هزار عضو هیئت علمی طی دو سال آینده و با ادامه این روند جذب تا افق ۱۴۰۴ تعداد اعضایش افزایش می‌یابد.

وی افزود: دانشگاه آزاد با بیش از ۲۰۰ رشته تخصصی در واحد علوم و تحقیقات و سایر واحدها در سطح استان‌ها نقش بسزایی در تولید علم و حرکت در جهت پررنگ کردن نقش ریاضیات کاربردی و شیمی در صنعت داشته است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اظهار داشت: رشد چمشگیر مقالات ISI رتبه نخست مجله ijest در خاورمیانه، دریافت جایزه ملی توسط مجله علوم دانشگاه آزاد و کسب مستمر عناوین برتر مسابقات روبوکاپ و رقابت‌های معتبر علمی و پژوهشی بین‌المللی بیانگر روند رو به رشد شاخص‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد موجب توزیع عادلانه‌تر دانش در سراسر کشور شده و کمیت و کیفیت آن به حدی رسیده است که هیچ‌کس نمی‌تواند انکارش کند، اظهار داشت: وظیفه مسئولان دانشگاه، اساتید و کارکنان است تا بستری فراهم کنند که دانشجویان بتوانند با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری و استعدادهای خویش در ارتقای منزلت خود و کیان دانشگاه و اعتلای علمی، آموزشی و پژوهشی گام بردارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7251

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر