2

صلاحیت جریان فتنه گر و حامیان جریان برانداز از دیدگاه مردم رد شده است.

  • کد خبر : 7257
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۲

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: صلاحیت جریان فتنه گر و حامیان جریان برانداز از دیدگاه مردم رد شده است. افق – مهر، محمد غفاری ظهر چهارشنبه در دومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران در سالن بهلول گناباد اظهار داشت: در ستاد انتخابات استان با توجه به انتصاب مسئولان کمیته ها، رصد فعالیت های انتخاباتی […]

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: صلاحیت جریان فتنه گر و حامیان جریان برانداز از دیدگاه مردم رد شده است.

افق – مهر، محمد غفاری ظهر چهارشنبه در دومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران در سالن بهلول گناباد اظهار داشت: در ستاد انتخابات استان با توجه به انتصاب مسئولان کمیته ها، رصد فعالیت های انتخاباتی با تلاش مسئولان پیگیری شده و در جلسات هفتگی به روند فعالیت های کاندیداهای انتخاباتی نظارت صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: برای تبلیغ زودهنگام کاندیداهای انتخابات تذکرات لازم داده شده است.

وی ادامه داد: صلاحیت جریان فتنه گر و کسانی که در انتخابات سال ۸۸ مرزبندی خود را با جریان برانداز صورت ندادند و برخی از آنها که از براندازان حمایت کردند و گروه هایی که سه دهه با نظام جمهوری اسلامی جنگیدند خود به خود از نظر مردم رد شده است.

غفاری با اشاره به اینکه اصلاح طلبان سه دسته اند، افزود: گروهی خود رابه صورت عملی در دسته برانداز می بینند که به دنبال تحریم انتخابات هستند.

وی افزود: گروه بعدی کسانی هستند که در آن ایام با سکوت خود از جریان فتنه حمایت کردند و گروه سوم کسانی هستند که خودشان تصور می کنند، مرزبندی با براندازان داشتند، ولی بعد از فراخوان بهمن ۸۹ که منافقین و فتنه گران با حمایت نظام سلطه تجمع داشتند، بویژه بعد از بیداری اسلامی در منطقه به دنبال شبیه سازی این اتفاق در کشور بودند.

غفاری با بیان اینکه اصلاح طلبان به دو شکل در برابر فتنه موضع گیری کرده و وارد انتخابات می شوند، اظهار کرد: دسته اول کاندیداهایی که با استفاده از اصلاحات می خواهند در انتخابات شرکت کنند و کاندیداهای سفید و ناشناخته هستند و دسته دوم کسانی که مایلند به صورت انفرادی  و بدون استفاده از اصلاحات در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به جرائم استان اظهار کرد: در خصوص جرائم خشن ۲۱ درصد کاهش داریم و در تصادفات جاده ای اعم از فوتی و یا جرحی با کاهش ۱۶ تا ۱۷ درصدی در استان مواجهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر