3

آقای رئیس‌ جمهور بزودی فیلم می‌شود

  • کد خبر : 73185
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۱۶

لئوناردو دی کاپریو بازیگر مشهور هالیوود قصد دارد تا فیلم زندگی میخاییل گورباچف آخرین رییس جمهور اتحاد جماهیر شوروی را برای شبکه تلویزیونی اچ.بی.او بسازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امپایر، میخاییل گورباچف قرار است سوژه فیلمی شود که لئوناردو دی کاپریو و تام هنکس تهیه‌کننده آن خواهند بود.

فیلمنامه این فیلم را که با عنوان “گورباچف” ساخته می شود، جان شیبان می نویسد که با اتحاد جماهیر شوروی و سیاست گلاسنوست و پروستریکای گورباچف آشنایی دارد. خود گورباچف نیز قرار است برای این کار به او مشاوره بدهد. گفته می شود داستان این فیلم کاملا مستند است و صحنه‌های نادری از زندگی گورباچف را که می‌تواند جنجالی باشد نیز ترسیم می کند.

دی کاپریو که برای ساخت مستند محیط زیستی اش با عنوان “ساعت یازدهم” با گورباچف دیدار کرده بود، این فیلم را در کمپانی خودش “اپین وی” می سازد و در این راه از مساعدت تام هنکس و گری گوتسمن بهره می گیرد.

این تنها پروژه ای نیست که درباره این چهره شناخته شده شوروی ساخته می شود و “ریکیاویک” به کارگردانی مایک نویل برای پرده نقره ای نیز ساخته می شود که به تصویر نشست گورباچف با رونالد ریگان در شهر ریکیاویک ایسلند در سال بحرانی ۱۹۸۶ پرداخته است. در این فیلم  کریستوف والتس در نقش گورباچف بازی می کند و مایکل داگلاس نیز در نقش ریگان ظاهر می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر