1

۲۵۰ هزار فرصت شغلی جدید ، امسال برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ایجاد می شود

  • کد خبر : 7320
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶

۲۵۰ هزار فرصت شغلی جدید ، امسال برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ایجاد می شود. به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در حاشیه دومین همایش مددکاران اجتماعی در گناباد گفت : این فرصت‌های شغلی در رابطه با مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک است که […]

۲۵۰ هزار فرصت شغلی جدید ، امسال برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ایجاد می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در حاشیه دومین همایش مددکاران اجتماعی در گناباد گفت : این فرصت‌های شغلی در رابطه با مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک است که پس از استعداد سنجی در خانواده‌های مددجویان تحت پوشش ، آموزش‌های لازم نیز به آنها داده خواهد شد.

وی افزود : بر اساس طرحی که به تصویب دولت و شورای عالی اشتغال رسیده مدد جویان می‌توانند به منظور گرفتن تسهیلات با در دست داشتن معرفی‌نامه از کمیته امداد به بانک‌ها مراجعه کنند که به واسطه این امر تضمینی برای آنها ایجاد می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به تعامل کمیته امداد با بانک مرکزی گفت کمیته امداد کار تضمین را انجام می‌دهد و سقف این وام‌ها از سه میلیون تا ۲۰ میلیون تومان است.

انواری اجرای طرح مدیریت اشتغال روستایی را یکی دیگر از پیشنهادات مطرح شده کمیته امداد دانست و گفت : در صورت تصویب آن ۳۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی کل خانوارهای تحت پوشش این نهاد در کشور را یک میلیون و ۸۰۰ هزار برشمرد و گفت : هم‌اکنون ۸۰۰ هزار دانش‌آموز ، ۱۰۰ هزار دانشجو ، یک میلیون و ۳۰ هزار زن سرپرست خانوار و یک میلیون و ۵۰۰ هزار سالمند از کمک‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت هم اینک از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار تحت پوشش ، ۱۰۰ هزار خانوار به خودکفایی رسیدند.

انواری با اشاره به تدارک جشن‌هایی در ماه مبارک رمضان در تهران و ۲۲ استان کشور گفت علاوه بر این در نمایشگاه بین‌ المللی تهران خانواده‌های خود اتکا کالاهای تولیدی خود را عرضه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سفره‌های اطعام نیز همچون سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و مسوولان گسترده خواهد شد افزود طرح بازدید از خانواده‌های محروم با مشارکت خیرین و مسوولان و همچنین طرحی برای حامیان ایتام نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این ماه انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر