1

سرمربی استقلال محروم می شود؟

  • کد خبر : 73262
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

رئیس باشگاه الهلال عربستان نسبت به حرف های امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با تیمش واکنش نشان داد و اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال عربستان ارائه کرده است.

 رئیس باشگاه الهلال عربستان نسبت به حرف های امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با تیمش واکنش نشان داد و اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال عربستان ارائه کرده است. امیر قلعه نویی از مشکلاتی که الهلالی ها در عربستان برای استقلال درست کردند ناراحت بود و اعلام کرد در بازی برگشت همان بلا را سر آنها می آورد.
بن مساعد در حاشیه تمرین الهلال گفت: «مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال عربستان ارائه داده ایم تا کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان کار قرار دهند. سخنان سرمربی استقلال جدی است و باید به آنها توجه کرد چرا که او سرمربی استقلال به شمار می آید. در دیدار مقابل استقلال نمایش بسیار خوبی داشتیم و فرصت های بی شماری را از دست دادیم.
بازیکنان ما نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند. این در حالی بود که استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی به خوبی از موقعیت های خود بهره برد و بازی را تغییر داد. در ایران فقط برای پیروزی به میدان می رویم. برای صعود چاره ای جز کسب ۳ امتیاز نداریم. این گروه سخت ترین گروه به شمار می آید. تیم های بزرگی در گروه ما وجود دارند که هر کدام از آنها تاریخ درخشانی در کشور خود دارند.»
اما میرشاد ماجدی در مورد شکایت الهلالی ها به ایسنا گفت: «من با مدیر باشگاه الهلال صحبت کردم و در این باره توضیحاتی دادم. شاید ترجمه ها اشتباهی صورت گرفته باشد. ما حتی نامه تشکر از میزبانی این تیم هم نوشتیم. این توپ فوتبال باید رفاقت ها را ایجاد کند. با اینحال آنها در شکایت مختارند و ما هم در صورت شکایت جوابیه خواهیم داد.»
تماشا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73262

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر