1

تیک‌آف تراکتور برای عبور از سد الشباب +تصاویر

  • کد خبر : 73864
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳

تیم تراکتورسازی تبریز بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف حریف عربستانی خود می رود.

در دور چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، تیم تراکتورسازی تبریز ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۱ فروردین میزبان تیم الشباب عربستان است.

این نخستین بازی تراکتورسازی در سال جدید همگام با حضور تماشاگرانش است. تراکتورسازی امسال دو بازی خارج از خانه برگزار کرده که در لیگ برتر و در رشت داماش را دو بر یک شکست داده و در ریاض با یک گل مغلوب الشباب شده است.

 

 

بدون محروم و مصدوم

تراکتورسازی برای بازی مقابل الشباب بازیکن مصدوم نداشته و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز منعی برای هیچ‌یک از بازیکنان تیم تراکتورسازی برای حضور در بازی وجود ندارد اما با این وجود دو بازیکن تیم تراکتورسازی احتمالاً با رای  کمیته انضباطی باشگاه شانس حضور در این بازی آسیایی را نداشته باشند.

محسن فروزان، دروازه‌بان تیم تراکتورسازی یکی از بازیکنانی است که به احتمال فراوان نامش در لیست ۱۸ نفره این تیم در بازی مقابل الشباب نیست.

اما محمد ابراهیمی از سوی کمیته انضباطی به دلیل مصاحبه بعد از بازی با سپاهان اصفهان محروم بوده و احتمال عدم حضور این بازیکن در بازی مقابل الشباب وجود دارد.

البته ابراهیمی در مسابقات آسیایی تراکتورسازی و از ۲۷۰ دقیقه تنها نزدیک به ۸۰ دقیقه در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار داشته و شانس اینکه برای این بازی مورد بخشش کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی قرار گیرد، کم به نظر می‌رسد.

ابراهیمی در بازی اول تراکتورسازی مقابل الجزیره در دقیقه ۸۰ از بازی اخراج شد و طبیعتاً در بازی مقابل الجیش قطر نیز غایب بود، این بازیکن شیرازی در مقابل الشباب نیز از سوی خود باشگاه محروم بود.

تراکتورسازی در بازی اول آسیایی خود قاسم دهنوی و در بازی دوم و سوم محمد ابراهیمی را نداشته است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر