5

ساخت مترو پردیس تهران از اردیبهشت آغاز می شود

  • کد خبر : 74272
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۱۷

مدیرعامل شهر جدید پردیس از برنامه امضای تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های کشور برای تأمین مالی و تهاتر زمین با پیمانکار مترو پردیس – تهران خبر داد و گفت : در صورت نهایی شدن این تفاهم‌نامه، ساخت مترو پردیس از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

 مهدی هدایت گفت: عملیاتی کردن ساخت مترو در اولویت است و شهر جدید پردیس نیز زمین‌هایی را در این شهر در اختیار پیمانکار مترو قرار می دهد.

مدیرعامل شهر جدید پردیس درباره عوارض آزادراه تهران – پردیس گفت: در دو سال اخیر نرخ عوارض این مسیر افزایش نیافته و آخرین پیشنهاد در این باره ۲۵۰۰ تومان بوده است.

هدایت افزود: با همکاری استاندار تهران این نرخ به ۱۸۰۰ تومان کاهش یافته است و در حال حاضر ساکنان شهر پردیس که کارت آزادراه دارند ، ۸۰۰ تومان و دیگران هم ۱۸۰۰ تومان را برای عبور از این بزرگراه پرداخت می‌کنند.

هدایت گفت : هزینه‌های زیادی برای احداث این آزادراه شده است و نگهداری آن هم هزینه‌های زیادی دارد.

شهر جدید پردیس که حدود ۱۷ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد، از پُرمتقاضی ترین شهرهای جدید کشور در طرح مسکن مهر محسوب می شود.

در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نفر در شهر جدید پردیس سکونت دارند که بر اساس افق پیش بینی شده ، جمعیت شهر جدید یاد شده تا دو سال آینده به ۴۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

همه واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به شیوه صنعتی در حال ساخت است و همه ملاحظات و مطالعات مربوط به زلزله نیز در طراحی واحدهای مسکونی مدنظر است.

واحد مرکزی خبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر