1

بحث مذاکره با امریکا یک بازی است

  • کد خبر : 74336
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مورد اسلام ناب محمدی، رئیس جمهور نیز نمی‌تواند نظریه‌پردازی کند و کلید آن به دست رهبری و ولایت فقیه است و رئیس جمهور هر که هست فقط باید دستورات رهبری و اسلام را اجرا کند.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور هر که هست باید دستورات رهبری را اجرا کند / بحث مذاکره با امریکا یک بازی است

حجت‌الاسلام علی سعیدی، ظهر امروز در همایش معرفتی ـ بصیرتی سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: در تاریخ همواره حق و باطل در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و اما باطل نتوانسته بر حق مستولی شود.

وی افزود: در مقطع اول و در عصر فرعون، به فرعون خبر دادند که یک رجل سیاسی قرار است باعث متلاشی شدن حکومتش شود و فرعون تمام تلاش خود را به کار بست تا این امر محقق نشود اما خداوند سه زن را وسیله قرار داد تا اراده خداوند متعال محقق شود.

سعیدی بیان کرد: در عصر عباسی نیز اعلام شد که مصلحی پدیدار خواهد شد که بساط ظلم و ستم را برخواهد انداخت و از خطبه غدیر به بعد، هر کدام از ائمه معصومین نکاتی را در این زمینه فرمودند و با وجود تلاش و فشار بسیاری که عباسیان بر بیت امام (ع) آوردند، نتوانستند از تحقق اراده خداوند متعال جلوگیری کنند و حضرت قائم (عج) متولد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: مرحله سوم نیز عصر حاضر است و به نظر می‌رسد خداوند می‌خواهد ذره ذره وعده خود را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: رتبه‌بندی و صف‌بندی و آگاهی علما در این عصر بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: فرق دوره ما با دو دوره قبل در این است که آن دوره تولد حضرت موسی (ع) و حضرت قائم (عج)، اراده خدا بود اما در این دوره، مسئله دو طرفه است و مردم هم باید در شناخت و پیروی از ولایت نقش خود را ایفا کنند.

وی ادامه داد: در طول دوران‌های مختلف هرگاه مردم آماده نبودند و یا در صحنه حضور نداشتند، ولی فقیه یا منزوی شده، یا کشته شده و یا از نظرها غایب شده است.

سعیدی با اشاره به تحقق وعده الهی در مورد ظهور، خاطرنشان کرد: نبرد دشمنان با این وعده الهی ۳۴ سال است که آغاز شده و انقلاب اسلامی باید بار آن را به دوش بکشد و تا تحقق وعده الهی از پای ننشیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: مرز ما امروز دیگر شلمچه و حاج عمران نیست، مرز ما امروز آمریکا و ساحل مدیترانه است و امروز باید در ساحل مدیترانه با ولایت رهبری از اسلام دفاع کنیم.

سعیدی تصریح کرد: دشمن همه قوای خود را در خاورمیانه متمرکز کرده و البته ایران نیز در این زمینه بی‌دفاع نیست.

وی با بیان اینکه ایران اکنون پرچمدار اسلام است، تاکید کرد: بحث مذاکره در این شرایط یک بازی است و اگر قرار است با مذاکره مسائل حل شود، ما ناچاریم از مرزهای اسلام عقب‌نشینی کنیم در حالی که ملت ایران این قله را فتح کرده و اکنون تحت هیچ شرایطی نباید عقب‌نشینی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نظام ما اکنون پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است که در برابر دو اسلام سلفی و اسلام سکولاریزه شده قرار دارد و این دو اسلام مورد موافقت آمریکاست.

وی عنوان کرد: جبهه اصلی ما، پرچمداری ولایت و رهبری و امام راحل است و رئیس جمهور نیز نمی‌تواند در مورد اسلام ناب محمدی (ص) نظریه‌پردازی کند زیرا کلید به دست رهبری و ولایت فقیه است و رئیس جمهور فقط باید دستورات رهبری و اسلام را اجرا کند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن اکنون برای ما سناریوی اقتصادی و سیاسی نوشته است، افزود: سناریوی اقتصادی دشمن متوجه بدنه ملت است و تاکنون نیز هفت مرحله آن را گذرانده‌ایم و اینجا مقاومت مردمی است که نتیجه بخش است.

وی ادامه داد: سناریوی بعدی دشمن در صورتی که نتواند با تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را از پای درآورد، سناریوی سیاسی و انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان به دنبال چهره‌ای فرصت‌طلب هستند تا بتوانند  او را جلو بیاندازند و اهداف خود را از طریق او اجرایی کنند.

وی عنوان کرد: تکلیف ما در چنین شرایطی، توجه به رهنمودهای رهبری است و باید در این شرایط سینه خود را سپر کرده و از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

سعیدی تصریح کرد: یکی از قطب‌های چهارگانه که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند، کارگزاران با محوریت هاشمی رفسنجانی است و قطب دیگر اصولگرایان، قطب دیگر اصلاح‌طلبان و قطب دیگر طرفداران دولت هستند اما اینکه چگونه باید در این انتخابات به فرد اصلح برسیم، نیاز به راهنمایی و ارشاد داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: وقتی دشمن با تمام وجود فعال و حاضر است، ما نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم بلکه باید از آزمون خطاهایی که داشتیم استفاده کنیم ونقاط قوت را تقویت کرده و نقاط ضعف را از بین ببریم.

وی تاکید کرد: در کشوری که هزاران پروژه طراحی شده و باید انجام شود و غنی‌سازی اورانیوم در آن به ۲۰ درصد رسیده، به شخصی استخوان‌دار نیاز داریم نه اینکه شخصی بیاید و مانند مجلس ششم طرح تعلیق اتمی را مطرح کند.

سعیدی تصریح کرد: باید همه مشکلات کشور از تورم و تحریم و … را ترسیم کنیم و فردی را انتخاب کنیم که با تدبیر و هنرمندی از این بحران‌ها عبور کند و اجازه ندهد این مشکلات، کمر مردم را خم کند.

در این همایش بیش از هزار نفر از طلاب و روحانیون بسیجی استان یزد در حسینیه ثارالله گردهم آمدند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر