1

خرید و فروش مسکن مهر ممنوع شد

  • کد خبر : 74371
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

رئیس مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: خرید و فروش مسکن مهر دولتی ممنوع است و پیش‌بینی زندان و جریمه برای طرفین مورد معامله در نظر گرفته شده است.

سید محمد نظری امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان با اشاره به گزارش‌هایی از خرید و فروش مسکن مهر دولتی در برخی از پروژه‌ها ابراز داشت: این عمل برابر قانون ممنوع است و ضمن پیش‌بینی زندان و جریمه برای طرفین، بنگاهها و ادارات هم از ثبت اینگونه معاملات منع شده‌اند.

وی از انجام مطالعات طرح فاضلاب مسکن مهر گندیاب خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی توسط مشاور در حال انجام است و تا پایان فروردین تحویل خواهد شد و پس از آن در اردیبهشت و خرداد پیمانکار تعیین و اجرایی می‌شود.

رئیس مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران درباره احداث فضای آموزشی ابراز داشت: با توجه به سرانه تعیین شده برای مدارس و تعداد دانش‌آموزان برای پروژه‌های زیر هزار واحد، فضای آموزشی پیش‌بینی نشده و برای پروژه‌های بیش از هزار واحد در برخی از شهرستان‌ها این فضا پیش‌بینی و اعلام شده است.

وی افزود: برای احداث مسجد نیز برای چند پروژه در استان برای سال ۹۲ اعتبار پیش‌بینی شده که پروژه‌های شهرستان نور را شامل نمی‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن مازندران نیز در این جلسه مشکل تامین آب و تعطیلی کارگاه در پروژه مسکن مهر کاسگرمحله را یادآور شد و گفت: برای پروژه‌ای با حدود ۹۰ درصد پیشرفت تعطیلی کارگاه و تعویض پیمانکار منطقی نیست و پیمانکار باید تلاش کند تا کار زودتر خاتمه یابد.

رضا کاظمی فیروزجاهی پیشنهاد کرد: نمایندگانی از فرمانداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و پیمانکار سازنده برای بررسی و رفع مشکل نشست تخصصی برگزار و با فعال کردن کارگاه در فرصت باقیمانده پروژه را جمع کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74371

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر