3

اختصاصی/توکلی از باهنرشکایت کرد

  • کد خبر : 74524
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷

احمد توکلی و چند نفر دیگر از نمایندگان روز گذشته (۲۱ فروردین ماه)، به دلیل نحوه عملکرد محمد رضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شکایتی را به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال کرده‌اند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از جدید‌ترین پرونده شکایت نمایندگان به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در سال ۹۲ خبر داد و گفت: روز گذشته شکایتی به امضای احمد توکلی و چهار نفر دیگر از نمایندگان مجلس با مضمون اینکه باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از صحبت‌های غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای توضیحاتی به مجلس آمده بود رای گیری نکرده است، این اقدام را خلاف آیین نامه داخلی مجلس دانسته و به کمیسیون اصل ۹۰ تقدیم کرده‌اند.

محمد علی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق، اظهار کرد: احمد توکلی و چند نفر دیگر از نمایندگان روز گذشته (۲۱ فروردین ماه)، به دلیل نحوه عملکرد محمد رضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به جای علی لاریجانی، ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت شکایتی را به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال کرده‌اند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در خانه ملت یادآور شد: باهنر به عنوان رئیس جلسه، از صحبت‌های مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای پاسخ به سوالات امیرآبادی به مجلس آمده بود رای گیری نکرده بود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی خاطرنشان کرد: شکایت کنندگان معتقدند که باهنر، بر خلاف آیین نامه داخلی عمل کرده است. این شکایت که با ۵ امضاء تهیه و به کمیسیون مربوطه ارسال شده است، قابل پیگیری است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر