2

کسانی که از اسرائیل حمایت می کنند باید بدانند که افعی گزنده را در حمایت خود قوی می کنند.

  • کد خبر : 7459
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴

بنیامین نتانیاهو در سایت وزارت خارجه اسرائیل از مردم ایران خواسته است که با ارسال پیام های تصویری از طریق سایت یوتیوب سوالات خود را از نخست وزیر منفور ترین رژیم جهان بپرسند!در قانون اساسی ایران و طبق موازین جمهوری اسلامی و فرمایشات بنیان گذار انقلاب امام خمینی (ره) و سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه […]

بنیامین نتانیاهو در سایت وزارت خارجه اسرائیل از مردم ایران خواسته است که با ارسال پیام های تصویری از طریق سایت یوتیوب سوالات خود را از نخست وزیر منفور ترین رژیم جهان بپرسند!در قانون اساسی ایران و طبق موازین جمهوری اسلامی و فرمایشات بنیان گذار انقلاب امام خمینی (ره) و سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای،  اسرائیل به خودی خود دارای هویت نیست و برای ایرانیان نمی تواند در موضع مخاطب قرار گیرد زیرا جنایتکاری چون اسرائیل از وحدت بین جوامع اسلامی واهمه دارد و در تلاش است بین مسلمین جهان تفرقه بیاندازد.

جایگاه اسرائیل از نگاه امام خمینی:«کسانی که از اسرائیل حمایت می کنند باید بدانند که افعی گزنده را در حمایت خود قوی می کنند.
از اسرائیل، این دشمن اسلام و عرب جانبداری نکنید، که این افعی افسرده اگر دستش برسد بر صغیر و کبیر شما رحم نمی کند. اسرائیل مطرود ماست؛ و ما برای همیشه نه نفت به او می دهیم و نه آن را به هیچ وجه [به رسمیت] می شناسیم.
اسرائیل می کوشد با تخریب فرهنگ انسانی ، کارشکنی اقتصادی ، رخنه در دستگاه های امنیتی ، مشارکت درسرکوب جنبش های آزادی بخش ، گسترش خدمات نظامی ، اعمال جاسوسی و اعطای کمک های مالی ، راهی برای نفوذ آمریکا در آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین بگشاید
رژیم صهیونیستی نه تنها دشمن ملت فلسطین، بلکه دشمن دنیای اسلام است.«اسرائیل غاصب است و هیچ‏گونه رابطه‏ ای بین ایران و یک مشت غاصب وجود ندارد».
در این میان تعداد معدودی از افراد مدافع نظام که به گمان خود می خواهند با ارسال پیام تصویری به نخست وزیر منحوس رژیم غاصب اسرائیل، وی را مورد شماتت و حتی اهانت قرار دهند، باید توجه داشته باشند که این عمل، باعث می شود این رژیم غاصب علی الخصوص نخست وزیر جنایتکارش به رسمیت شناخته شود و اتفاقا این امر یکی از اهداف مهم اسرائیلی هاست که از این طریق می خواهند برای خود جایگاهی در جهان دست و پا کنند.
نکته جالب توجه در این پیام، رویکرد نتانیاهو به اصلی ترین دشمن خود یعنی ایران است.
براستی چرا باید او از ایرانی ها چنین درخواستی کند.
پاسخ این سوال مشخص است. زیرا اگر انها بتوانند از طریق ایرانیان به جایگاه مطمئنی دست یابند دیگر سلطه بر سایر کشورها کار چندان دشواری نیست. آنها با سند قرار دادن فیلم ایرانی ها در یوتیوب در نظر دارند به جهانیان نشان دهند که اظهارات ضد اسرائیلی سیاستمداران جمهوری اسلامی خواسته ای سیاسی است و خواسته مردم ایران نیست و از این طریق می خواهند به خواسته های پلید خود برسند.
و اما سخنی کوتاه با افرادی که در نظر دارند با حبّ و بغض شخصی و دشمنی با جمهوری اسلامی به نمایندگی از ملت ایران! در پاسخ نتانیاهو فیلم خود را در سایت یوتیوب قرار دهند؛ این افراد ساده لوح !باید توجه داشته باشند که اسرائیل از این طریق به دنبال شناسایی شماست و به دنبال این است که به گمان خود نوکرانی ابله در ایران شناسایی کند و پس از پایان عملیات های کثیف خود، شما را مانند دستمالی چرک به گوشه ای پرت خواهند کرد و اما از منظر دیگر باید توجه داشته باشید که پس از انتشار فیلم های شما در یوتیوب ملت  سکوت نخواهند کرد و به نوعی با افرادی که اعتماد کرده اند و خود را بازیچه قرار داده اند برخورد می کنند و مطمئنا این افراد دیگر در خیابان ها و در میان ملت ایران هیچ جایگاهی نخواهند داشت .
حال این گوی و میدان

وبلاگ “آچارکشی سیاست”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]