1

هاشمی رفسنجانی در فتنه ۸۸ باید نقش حاج احمد خمینی را ایفا می‌کرد

  • کد خبر : 74647
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۸:۲۳

یکی از اشکالات جدی بنده به ایشان و افراد مانند ایشان این است که چرا در مراسم تنفیذ آقای احمدی‌نژاد شرکت نکردند در حالی که مراسم تنفیذ به دعوت و میزبانی مقام معظم رهبری بود؛ حتی بنده به همراه آقامحمدی از افراد در بیت رهبری به دنبال ایشان رفتیم ولی وی را پیدا نکردیم.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به موضع هاشمی رفسنجانی نسبت به فتنه ۸۸ اظهار کرد: بنده بارها در مورد آقای هاشمی عرض کردم که وی باید در حوادث ۸۸ نقش حاج‌ احمد خمینی را ایفا می‌کرد و دست دو فرزند خود را گرفته و به محضر مقام معظم رهبری می‌رفت؛ احمد خمینی سه چهار فتنه خیلی بزرگ را در زمان حضرت امام راحل خاموش کرد و اگر ایشان نبود شاید فتنه‌های بزرگتر از فتنه ۸۸ در آن زمان به وقوع می‌پیوست.

وی تصریح کرد: یکی از اشکالات جدی بنده به ایشان و افراد مانند ایشان این است که چرا در مراسم تنفیذ آقای احمدی‌نژاد شرکت نکردند در حالی که مراسم تنفیذ به دعوت و میزبانی مقام معظم رهبری بود؛ حتی بنده به همراه آقامحمدی از افراد در بیت رهبری به دنبال ایشان رفتیم ولی وی را پیدا نکردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید چارچوب‌های نظام را حفظ کرد و اگر انتقادی هست، مطرح کنیم و نامه بنویسم گفت: بنده با توجه به اینکه کشور و مردم را در معرض خطر دیدم وارد صحنه شدم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74647

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]