2

باید چهره اقتصاددان در عرصه انتخابات روی کار بیاید

  • کد خبر : 74887
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان با تاکید بر اینکه تکنوکرات نیستم و نخواهم بود، گفت: با تکنوکراسی مخالفت جدی دارم.

افق(ofoghnews.ir)  یحیی آل اسحاق، شنبه شب در همایش سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در محل دانشگاه فردوسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تکنوکراسی مخالفت جدی دارم چرا که روابط حاکمیتی باید براساس تقوا و دین باشد.

عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان با تاکید بر اینکه مشروعیت و مقبولیت یک رئیس جمهور را دارم، افزود: ساختار نظام اسلامی برای همگان این فرصت را بوجود آورده تا هر چهار سال یک بار قوه مجریه انتخاب و ارزیابی شود.

آل اسحاق با اشاره به اینکه قوه مجریه می‌خواهیم که نگرش و ارکان جهت‌ساز در مسیر معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد، گفت: باید چهره اقتصاددان در عرصه انتخابات روی کار بیاید زیرا با این اقدام به بهترین شکل الگویی به جهان اسلام ارائه داده می شود و در این الگوسازی زندگی فرد فرد جامعه به خوبی و صحیح بررسی می شود.

نقش نخبگان و دانشگاهیان

وی بیان کرد: نخبگان جامعه و دانشگاهیان می توانند در عرصه انتخابات و در جهت تحقق حماسه سیاسی در صحنه حضور داشته و هم صحنه را مدیریت کنند.

عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان با اشاره به ضعف های دولت نهم و دهم اظهار کرد: متأسفانه امروز شاهد ضعف در مدیریت اقتصادی دولت نهم و دهم هستیم و این همه در حالی است که خالص اشتغال صفر است و در شرایطی که باید در مسیر توسعه قرار بگیریم اشتغال صفر و نظام ارزی متلاطم بر پیکره نظام و جامعه ضربه جدی وارد می‌کند.

آل اسحاق سپس با تاکید بر اینکه  رئیس جمهور باید مشروعیت و مقبولیت داشته باشد، گفت: بنده هم در خرد اقتصاد و هم کلان و در تصمیم‌گیری‌های بزرگ اقتصادی شرکت داشته‌ام و مشروعیت برای ریاست جمهوری را دارم.

وی بیان کرد: بنده معتقدم ولایت فقیه نجات‌بخش دولت است و با حضور مقام معظم رهبری در حکم ولایت فقیه جای هیچگونه نگرانی وجود نداشته است.

تحول در چهارچوب ارکان جهت ساز

عضو ائتلاف پنج گانه اصولگرایان با اشاره به حوزه سیاست خارجی تصریح کرد: باید در حوزه سیاست داخلی و خارجی تحولاتی ایجاد شود و هرگونه تحول نیز باید در چارچوب ارکان جهت‌ساز یعنی آرمان‌های انقلاب و امام راحل باشد.

آل اسحاق در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیداری اسلامی اظهار کرد: امروز صدای شکستن استخوانبندی مهندسی دنیا جهان را فرا گرفته و غرب به شدت از گسترش جهان اسلام و بیداری اسلامی هراس دارد.

وی افزود: آنچه مسلم است تهدید اول دولت آمریکا در نظام مهندسی، جمهوری اسلامی ایران بوده که در این مسیر ردیف بودجه و برنامه و تشکیلات خاصی را قرار داده‌اند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]