4

سید حسن در پاسخ به تقاضای کاندیداتوری گفت کمبود کاندیدا نداریم

  • کد خبر : 74893
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

رئیس جبهه متحد مستقلین و دبیر کانون نمایندگان ادوار غرب کشور، گفت: سید حسن در خصوص تقاضای کاندیداتوری‌اش اعلام کرد که بحمد الله در حال حاضر کمبود کاندیدا نداریم و ان‌شاء الله برای انتخاب کاندیدای اصلح خودتان اقدام کنید. قدرت‌علی حشمتیان با اشاره به درج خبر « رایزنی اصلاح‌طلبان برای حضور سید حسن خمینی در […]

رئیس جبهه متحد مستقلین و دبیر کانون نمایندگان ادوار غرب کشور، گفت: سید حسن در خصوص تقاضای کاندیداتوری‌اش اعلام کرد که بحمد الله در حال حاضر کمبود کاندیدا نداریم و ان‌شاء الله برای انتخاب کاندیدای اصلح خودتان اقدام کنید.

قدرت‌علی حشمتیان با اشاره به درج خبر « رایزنی اصلاح‌طلبان برای حضور سید حسن خمینی در انتخابات/ سید حسن به اصلاح‌طلبان چه جوابی داد؟ » در خروجی سایت بولتن نیوز، ضمن تأیید خبر دیدار برخی از چهره های اصلاح طلب با سید حسن خمینی، گفت: نمایندگان ادوار که از سال ۱۳۷۶ اعلام موجودیت کرده، هر ساله ملاقات‌هایی با مسئولین نظام داشته و دارد، و در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز با مسئولین نظام، از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کرد که در این دیدار ۳۸ نماینده ادواری حضور داشتند.

 

 

رئیس جبهه متحد مستقلین و دبیر کانون نمایندگان ادوار غرب کشور در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: در ادامه این دیدارها در سال جاری با سید حسن خمینی نوه امام راحل هم دیدار کردیم که در این دیدار ۵۰ نماینده ادواری غرب کشور که عضو کانون نمایندگان ادواری بوده و در بین آنها، هم نمایندگان اصلاح طلب و هم نمایندگان اصولگرا و هم نمایندگان مستقل وجود دارد، به همراه چند حزب و تشکل سیاسی که دارای تفکر مستقل و جبه متحد مستقلین را تشکیل می دهند و همچنین جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت مستقل ایران اسلامی که اینجانب دبیر کلی آن را برعهده دارم، حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این دیدار روز پنج‌شنبه در مرقد امام برگزار شد، افزود: در این دیدار آیت الله موسوی بجنوردی، حجت الاسلام مجید انصاری و حجت الاسلام دعایی هم حضور داشتند که حاضرین به امامت موسوی بجنوردی نماز مغرب و عشا را اقامه کردند.

حشمتیان با بیان اینکه در این دیدار ابتدا به نمایندگی از حاضرین مشکلات سیاسی اقتصادی کشور را بازگو کردم، گفت: اینجانب به نمایندگی از حاضرین از حجت الاسلام سید حسن خمینی تقاضا کردم که خود کاندیدای انتخابات شود و یا برای کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ناطق نوری و یا سید محمد خاتمی اقدامات لازم را به عمل آورده و از آنها بخواهد خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

وی افزود: سید حسن خمینی ضمن تقدیر و تشکر از پیشنهاد حاضرین اظهار داشت که همه شما از دلسوزان نظام هستید و در پیش برد اهداف نظام موثر بوده و هستید. با نفوذی که در مناطق غرب کشور دارید بهتر است برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنید.

رئیس جبهه متحد مستقلین و دبیر کانون نمایندگان ادوار غرب کشور، افزود: سید حسن خمینی در خصوص کاندیداتوری خود گفت که بحمد الله در حال حاضر در کشور کمبود کاندیدا نداریم و ان‌شاء الله خود شماها و جناب آقای انصاری که در این جلسه حضور دارند، برای انتخاب کاندیدای خودتان اقدام کنید.

حشمتیان برخی از افراد حاضر در این نشست را اینگونه اعلام کرد:

۱- محمد محمد رضایی نماینده سابق بیجار و اصلاح طلب

۲- موسوی پور نماینده سابق ابهر و اصلاح طلب

۳- نقبایی نماینده سابق تویسرکان و اصلاح طلب

۴- ساداتیان نماینده سابق همدان و اصلاح طلب

۵- آئین پرست نماینده سابق مهاباد و اصلاح طلب

۶- موسوی اجاق نماینده سابق کرمانشاه و اصلاح طلب

۷- سید جلال جلالی زاده نماینده سابق سنندج و اصلاح طلب

۸- محمدیان نماینده سابق ایلام

۹- حسنی نماینده سابق مهران

۱۰- موسوی نماینده سابق ایلام

۱۱- محمد علی کریمی نماینده سابق قوچان

۱۲- حبیب زاده نماینده سابق بوکان

۱۳- محمد علی کریمی نماینده سابق مریوان

۱۴- قادری نماینده سابق پاوه

۱۵- طجرلو دبیرکل جمعیت نظم و قانون

۱۶- کریمیان نماینده اسبق سردشت

۱۷- حشمت موسوی نماینده سابق ایلام

۱۸- حسنی نماینده سابق دهلران

۱۹- علیزاده دبیر جمعیت مستقل ایران اسلامی در اردبیل

۲۰- خوشبخت دبیر جمعیت مستقل ایران اسلامی در کرمانشاه

۲۱- اکبر غلامی دبیر کمیته قویترین مردان ایران

۲۲- مقدادی سردبیر سایت فرا سخن

۲۳- برزگر عضو انجمن نخبگان کرمانشاه

۲۴- تقوی عضو انجمن بازاریان

۲۵- تابنده از فعالین سیاسی

۲۶- علی ططری فرزند اسماعیل ططری نماینده سابق کرمانشاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر