7

تمدید مهلت کارت ملی تا سال ۹۴

  • کد خبر : 75137
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از احتمال تمدید مهلت اعتبار کارت های ملی تا دو سال دیگر خبر داد و گفت: چنانچه کارت هوشمند ملی تا پایان سال ۹۲ به صورت سراسری صادر نشود اعتبار کارت های ملی را تا سال ۹۴ تمدید خواهیم کرد.

 محمد ناظمی اردکانی در حاشیه همایش روسای ثبت احوال  کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی گفت: در این اجلاس بیش از ۲۵ کشور حضور داشتند که در آن کمیسیون های تخصصی برگزار و تجربیات میان ایران و آنها  تبادل می شود و تا روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کارت هوشمند ملی برای ایثارگران در استان قم صادر شده است گفت: بیش از ۱۲۰۰ کارت نیز برای مجریان انتخابات ریاست جمهوری صادر و در اختیار آنها قرار داده شده است.

رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به طراحی وب سایت ثبت احوال کشورهای اکو گفت: قصد داریم برای کشورهای عضو کنفرانس اسلامی نیز این وب سایت را طراحی کنیم.

وی گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه تا سال ۹۴ کارت هوشمند ملی در اختیار تمام ایرانیان قرار  خواهد گرفت که البته تامین بدنه کارت از خارج وارد می شود که باید نسبت به تهیه آن اقدام شود.

ناظمی اردکانی با اشاره به اینکه مهلت اعتبار کارتهای ملی تا پایان سال ۹۲ خواهد بود به خبرنگار مهر گفت: چنانچه تا آن زمان کارت هوشمند ملی به صورت سراسری صادر نشود مهلت کارت های ملی را دو سال دیگر تمدید خواهیم کرد.

منبع مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر