2

با اعتباری معادل ۷۲۰ میلیارد دلار مشکلات فعلی کارآفرینان حل می شود

  • کد خبر : 7519
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شمس اردکانیان ظهر امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات این اتاق اظهار داشت: در همین راستا برای برون‌‌‌‌رفت از مشکلات فعلی کارآفرینی در کشور در برنامه پنجم کشور به بیش از ۷۲۰ میلیارد دلار اعتبار نیاز است. وی با […]

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شمس اردکانیان ظهر امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات این اتاق اظهار داشت: در همین راستا برای برون‌‌‌‌رفت از مشکلات فعلی کارآفرینی در کشور در برنامه پنجم کشور به بیش از ۷۲۰ میلیارد دلار اعتبار نیاز است.
وی با بیان اینکه سایز تجاری کشور اجازه ورود ما به مقوله برندسازی را می‌‌‌‌‌دهد، تصریح کرد: برای ایجاد هر شغل پایدار به بیش از ۶۰ هزار دلار اعتبار نیاز است.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ادامه داد: با احتساب میزان بیکاری در کشور، به ۷۲۰ میلیارد دلار اعتبار نیاز است.
وی هشدار داد: درحال حاظر بیش از شش سال از برنامه سند چشم انداز کشور عقب هستیم.
اردکانیان با تاکید بر این مطلب که باید این عقب‌ماندگی به سرعت جبران شود، ابراز داشت: تنها راهکار برای این اقدام، داشتن برنامه‌‌‌‌‌ای جامع برای بخش‌های مختلف اقتصادی است.
وی ادامه داد: در بحث سند چشم‌انداز در بسیاری از مواقع نه تنها در راستای رشد و توسعه اقتصادی حرکت نشده بلکه پس‌رفت نیز داشته‌ایم.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران با باین اینکه سرمایه‌های ملی را باید به درستی و عاقلانه سرمایه‌گذاری کرد، توضیح داد: داشتن برنامه‌‌‌های جامع اقتصادی راه را برای رشد و توسعه اقتصدی کشور باز می‌‌‌کند.
وی برند سازی را مهم‌‌‌‌‌ترین وطیفه مسئولان اقتصادی در عرصه صادرات و بازرگانی دانست و عنوان کرد: در حال ظرفیت‌های عظیمی را در این رابطه در بازارهای مختلف دارا هستیم.
اردکانیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور نیزمند به اصلاحات در قوانین مربوط به امور اقتصادی است.
وی تاکیدکرد: برند سازی نقش بسیار تاثیرگذاری در روند فروش کالاهای مختلف و بازاریابی در بازارهای جهانی می‌‌‌شود.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران به وظایف بنگاه‌‌‌‌های اقتصادی و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و بیان داشت: فروش، برند سازی، تولید و توسعه محصول جزو وظایف بنگاه‌‌های اقتصادی و نوآوری، پژوهش و آموزش نیز از کارهای بخش‌‌‌های آموزشی به شمار می‌‌‌آید.
وی رشد بهره‌وری کشور چین را ۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: این رشد در کشور ایران با تمام ظرفیت‌های موجود کمتر از ۱۲ درصد است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر