2

افرادی که به صورت مشهود و در ملا عام با هدف هنجار شکنی اقدام به روزه خواری کنند، برخورد خواهد شد.

  • کد خبر : 7525
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲

صفر علی براتلو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: آنچه استانداری در سرلوحه کار خود در این ایام مبارک و پر فضیلت قرار داده است، تکریم و احترام به روزه داران است و در جهت تسهیل امور روزه داران تمام تلاش خود را به کار خواهد بست. وی با اشاره به این مطلب که روزه […]

صفر علی براتلو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: آنچه استانداری در سرلوحه کار خود در این ایام مبارک و پر فضیلت قرار داده است، تکریم و احترام به روزه داران است و در جهت تسهیل امور روزه داران تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی با اشاره به این مطلب که روزه خواری در جامعه کم رنگ شده است خاطر نشان کرد: بر اساس آنچه مشاهده شد تعداد روزه خواران در سال گذشته به حداقل رسیدو به طور عموم این هنجار شکنی در جامعه کم رنگ شده است، امید داریم امسال نیز  مانند سال گذشته اینگونه رفتارها را کمتر مشاهده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران در ادامه درباره برخورد با روزه خواران تصریح کرد: افرادی که به صورت مشهود و در ملا عام با هدف هنجار شکنی در جامعه اقدام به روزه خواری کنند با توجه به تمهیداتی که نیروی انتظامی در این زمینه اندیشیده است به طور قطع طبق قانون برخورد خواهد شد.

براتلو در خاتمه درباره وضعیت رسیدگی به پرونده دانشجوی نخبه که هفته گذشته ترور شد، گفت: پرونده این نخبه دانشجو در مراحل پیگیری است و تا کنون نتیجه قطعی و نهایی اعلام نشده است ،به محض روشن شدن مساله، نتیجه به اطلاع عموم می رسد.برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7525

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]