1

هتک‌حرمت دختر سوری توسط تروریستها

  • کد خبر : 75885
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی روز پنجشنبه اعلام کرد که عده‌ای از شورشیان سوری به یک دختر جوان هتک حرمت کرده و سپس وی را به قتل رسانده‌اند.

 افق نیوز / پرس‌تی‌وی، مقامات سازمان ملل می‌گویند، یک گروه از شورشیان سوری موسوم به ارتش آزاد سوریه به یک دختر جوان در سوریه هتک حرمت کرده و سپس وی را کشته‌اند.

زینب حوا بنگرا نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی روز پنجشنبه به شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: فدراسیون بین المللی حقوق بشر با مردی که شاهد ربودن این دختر توسط بعضی عناصر ارتش آزاد سوریه بوده گفت‌وگو کرد.

بنگرا افزود،پس از اینکه به این دختر  هتک حرمت می‌شود به قتل می‌رسد و جسد وی را نیز مقابل خانه‌اش رها می‌کنند. وی ادامه خواستار توقف این گونه جرایم جنگی شد.

همچنین بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل از کشورهای همچون قطر و عربستان سعودی به علت عدم پایبندی به وعده‌های خود در زمینه کمک‌های بشر دوستانه انتقاد کرد.

والری آموس معاون دبیر کل سازمان ملل در امور کمک های انسان دوستانه روز پنج شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد، نیاز به کمک های بشر دوستانه در سوریه به شدت رو به افزایش است و این نیازها در مناطق تحت کنترل نیروهای مخالف دولت بشار اسد، بیشتر و جدی تر است.

بحران داخلی سوریه از مارس ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده و تا کنون تعداد زیادی از مردم این کشور از جمله نیروهای امنیتی در این درگیری ها کشته شده اند.

۱۴ آوریل نخست وزیر سوریه بار دیگر از همه فعالان سوری خواست تا برای یافتن راهکاری در خصوص نجات سوریه از بحران فعلی در گفت و گوهای ملی شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75885

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر