3

ان شاءالله در جلسه حماسه سیاسی که با حضور جوانان نیز برگزار می‌شود، شرکت خواهیم کرد

  • کد خبر : 76375
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

دولت برآمده از مردم با تمام وجود در خدمت مردم تعالی، پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات و پیشبرد امور کشور است.

رییس جمهور در بدو ورود به استان خوزستان بر رفع موانع اجرای مصوبات هیات دولت در استان تاکید کرد.

محمود احمدی نژاد که صبح امروز در راستای دور چهارم سفرهای استانی به استان خوزستان سفر کرده است، در فرودگاه بین‌المللی اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات مردم خوزستان و با بیان این‌که این دیار،‌ دیار مردان مجاهد و استقلال‌طلب است، گفت: مردم این دیار همواره برای استقلال، ارزش‌های اسلامی و الهی تلاش کردند و موجب فخر ملت ایران هستند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: دولت برآمده از مردم با تمام وجود در خدمت مردم تعالی، پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات و پیشبرد امور کشور است.

رییس جمهور با بیان این‌که تاکنون سه بار سفر استانی به استان خوزستان صورت گرفته است گفت: در هر سفر دولت مجموعه کارهایی که در استان در حال انجام است و باید انجام شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی نژاد در ادامه به تشریح برنامه‌های این سفر پرداخت و گفت: در ابتدا قصد ارادت به مردم این دیار داریم و ان‌شاءالله در چند شهرستان تازه تاسیس این استان حضور پیدا خواهیم کرد و با مردم آن دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت.

احمدی نژاد حضور در دو کارگروه کشاورزی و معدن را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد و گفت: ان شاءالله در جلسه حماسه سیاسی که با حضور جوانان نیز برگزار می‌شود، شرکت خواهیم کرد.

احمدی نژاد با بیان این‌که در این استان پروژه‌های آماده افتتاح زیادی وجود دارد،اظهارداشت: ان شاء الله در طول سفر در مراسم افتتاح چندین پروژه خود حضور پیدا می‌کنم.

وی همچنین به برگزاری جلسه استانی هیات دولت در روز دوشنبه در این استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مروری بر روند پیشرفت مصوبات قبلی و کارهای انجام شده در استان خواهیم داشت و تلاش می‌شود اگر موانعی در راه اجرای مصوبات قبلی وجود داشته برطرف شود و ان شاء الله مصوبات جدیدی نیز در ارتباط با مسائلی که موضوعیت پیدا کرده خواهیم داشت.

رییس جمهور قرار است تا ساعاتی دیگر در مصلای اهواز در جمع مردم این شهرستان به ایراد سخنرانی بپردازد.

رییس جمهور را در سفر استانی به خوزستان اسفندیار رحیم مشایی ، ثمره هاشمی ،بقایی ، الهام ،سید حسن موسوی و زریبافان همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76375

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]