3

کاندیدای مجلس سنا:آمریکا در سراسر جهان منفور است

  • کد خبر : 31649
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸

نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی باعث شده تا این کشور در تمام جهان منفور شود.

یک کاندیدای مجلس سنای آمریکا اذعان کرد که نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی باعث شده تا این کشور در تمام جهان منفور شود.

خبرگزاری فارس: نامزد سنا: آمریکا در سراسر جهان منفور است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از راوستوری، در یک جلسه مناظره انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا برای شرکت در انتخابات سنا در ایالت کانکتیکات، مباحث بسیار داغ و تندی شکل گرفت.

یک کاندیدای دموکرات به نام “لی ویتنوم”، در پاسخ به کاندیدای جمهوری‌خواهی به‌نام “کریس مورفی” اظهار داشت: “من نگران آن هستم که وقتی در خصوص نومحافظه‌کاران سخن می‌گویم، به نوعی تعبیر به نژادپرستی نشود. اما این یک واقعیت مستند است که نومحافظه‌کاران در درگیر شدن آمریکا در یک جنگ بیهوده در عراق نقش داشتند.

وی در این سخنان، کاندیدای نومحافظه‌کار جمهوری‌خواه را متهم کرد که خود را به لابی صهیونیستی ایپک فروخته است و برای رسیدن به سنا حاضر است هرچیزی بگوید.

ویتنوم با اشاره به جنایات شهرک‌نشیان یهودی آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اذعان کرد که از سال ۲۰۰۰، قریب به ۶۶۰۰ فلسطینی کشته شده‌اند که بسیاری از آنان به دست شهرک‌نشینان یهودی آمریکایی‌تبار به قتل رسیده‌اند. این مطلب در تمام جهان دیده شده و به همین خاطر آمریکا در سراسر جهان منفور است.

سنای آمریکا در حال حاضر در کنترل حزب دموکرات است و نتایج انتخابات آتی این کشور روشن می‌کند که باز هم دموکرات‌ها بر سنا سیطره خواهند یافت یا جمهوری‌خواهان جایگزین آنان می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31649

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر