2

اعزام ماساژور زن برای مردان به درب منازل و بالعکس

  • کد خبر : 7656
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵

تبلیغ اعزام ماساژور به منازل که در لوای آن اعزام ماساژورهای زن برای مردان و بالعکس تبلیغ می شود با واکنش جدی دستگاه های مسوول همراه نبوده است. یکی از پروژه های جنگ نرم از بین بردن حیا و عفت و بر هم زدن حریم های محرم و نامحرم است که متاسفانه تاکنون تدبیر جدی […]

تبلیغ اعزام ماساژور به منازل که در لوای آن اعزام ماساژورهای زن برای مردان و بالعکس تبلیغ می شود با واکنش جدی دستگاه های مسوول همراه نبوده است. یکی از پروژه های جنگ نرم از بین بردن حیا و عفت و بر هم زدن حریم های محرم و نامحرم است که متاسفانه تاکنون تدبیر جدی برای این مهم اندیشیده نشده است.
به گزارش مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*در جلسه مشترک دولت با استانداران و مدیران اجرایی که در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد ، یکی از استانداران استانهای شمالی با صدای بلند خطاب به رئیس جمهور می گوید: دنیا قبلا ایران را با “کوروش کبیر” می شناخت اما امروز با نام” محمود کبیر” می شناسد! سخنان وی با همهمه و تعجب حاضران مواجه می شود. گفتنی است این استاندار جزو ۱۳ نفری است که نامه حمایت از جریان انحرافی را امضا کرده است. شنیده شده احمدی نژاد از تملق این فرد ناراحت شده است.

*شنیده ایم با وجود دعوت از هاشمی رفسنجانی برای حضور در جلسه اخیر هیات رئیسه و روسای کمیسیون ها مجلس خبرگان ، وی حاضر نشد در این جلسه شرکت کند.

* گفته می شود که در آستانه حلول ماه مبارک رمضان به برخی متهمان جریان فتنه مرخصی داده شده است.

*یکی از وزرای اسبق اطلاعات اقدام به خرید امتیاز یک روزنامه کرده و قرار است برای انتخابات مجلس آن را منتشر نماید. این فرد ارتباط نزدیکی با حزب کارگزاران سازندگی دارد.

*با گذشت یک سال از دستور احمدی نژاد مبنی بر پرداخت هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران، مسوولان ارشاد از پرداخت این هدایا به منتقدان جریان انحرافی خودداری کرده اند. این در حالی است که رسانه های جریان فتنه این هدایا را دریافت کرده اند. گفته می شود ممنوعیت پرداخت هدیه به خبرنگاران اصولگرا به دستور یکی از اعضا موثر جریان انحرافی بوده است.

*در حالی که کشور دچار مشکلاتی برای تامین ارز می باشد اما موج تبلیغات برای سفر به آنتالیا، تایلند ، قبرس و دیگر اماکن فساد انگیز اوج گرفته است. بر اساس برخی آمار تنها در سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار نفر به تایلند سفر کرده اند.

*عدم پرداخت بودجه فرهنگی سال ۹۰ به وزارتخانه ها و دستگاه های فرهنگی باعث شده است فعالیت های فرهنگی مساجد، موسسات فرهنگی، ناشران، پایگاه های بسیج و بسیاری دیگر از مراکز فرهنگی در فصل تابستان و آستانه ماه مبارک رمضان با مشکلات عدیده مواجه شود.

*لیدر جریان انحرافی در جلسات انتخاباتی اخیر خود مدعی شده است؛ این جریان با شناسایی ۹۰۰ کاندیدای سفید در سراسر کشور، بدون دردسر وارد صحنه رقابت انتخابات مجلس نهم خواهد شد.

*شنیده ایم اعضا اصلی جریان انحرافی از معرفی رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به شدت عصبانی شده اند. برخی اعضای این جریان می گویند احمدی نژاد در روزهای اخیر سعی کرده مرزبندی خود با این جریان را شفاف کند و این اصلا خوب نیست!

*جریان فتنه به همراه سلطنت طلبان اقدام به احداث حسینیه ای در مالزی کرده اند تا بتوانند نقش مسجد ضرار را با یک روحانی بازی خورده ایفا نمایند. در ماه های اخیر مالزی به بارانداز دستگاه های جاسوسی، جریان فتنه، سلطنت طلبان و جریان های برانداز تبدیل شده است.

* تبلیغ اعزام ماساژور به منازل که در لوای آن اعزام ماساژورهای زن برای مردان و بالعکس تبلیغ می شود با واکنش جدی دستگاه های مسوول همراه نبوده است. یکی از پروژه های جنگ نرم از بین بردن حیا و عفت و بر هم زدن حریم های محرم و نامحرم است که متاسفانه تاکنون تدبیر جدی برای این مهم اندیشیده نشده است.
*برخی مدیران نشریات وابسته به جریان انحرافی مدعی هستند کاغذ و آگهی خود را با حمایت موسسه ایران به دست آورده اند. هنوز مسوولان موسسه ایران پاسخی به این ادعا نداده اند.

*برگزاری مراسم احیای میلیونی مردم مصر در میدان التحریر به مناسبت نیمه شعبان، همچنان به عنوان خبر مهم منطقه خاورمیانه مورد بحث رسانه ها و تحلیلگران است. سخنرانان این مراسم با اشاره به ظهور یک منجی ، نابودی صهیونیست ها و اقامه نماز جماعت مسلمانان در مسجدالاقصی را جزو وعده های قطعی الهی دانسته و به آن بشارت داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر