2

سایت پارلمان نیوز اخبار کذبی را به نمایندگان نسبت می‌دهد

  • کد خبر : 7667
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه طی تذکری با استناد به مواد ۲۳ و ۲۴ ایین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: جایگاه ریاست‌جمهوری، مربوط به یک شخص نیست و در واقع این جایگاه بالاترین سطح اجرایی در نظام است که احترام به این جایگاه از ضرورت‌ها محسوب می‌شود. وی با بیان […]

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه طی تذکری با استناد به مواد ۲۳ و ۲۴ ایین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: جایگاه ریاست‌جمهوری، مربوط به یک شخص نیست و در واقع این جایگاه بالاترین سطح اجرایی در نظام است که احترام به این جایگاه از ضرورت‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انتقاد جایگاه خود را دارد، افزود: خیلی از افراد انتقادهایی را به دستگاه اجرایی و شخص رئیس جمهور دارند ولی اهانت مسئله‌ای است که مقام معظم رهبری اخیرا در رابطه با آن به مجلس تذکر جدی داده است.

الهیان ادامه داد: اظهار برخی عناوین مانند “خیال‌پردازی ” و “اقدامات به دور از عقلانیت ” و نسبت دادن آن به رئیس‌جمهور مسئله‌ای است که حتما باید هیئت‌رئیسه در رابطه با آن تذکر دهد و اجازه ندهد که این بی‌احترامی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید موضوع انتقاد را از حریم‌شکنی جدا کرد، گفت: نباید این رفتار سیاسی غلط در مجلس نهادینه شود.

الهیان در تذکری دیگر ضمن انتقاد از رویه سایت پارلمان‌نیوز که متعلق به فراکسیون اقلیت است، گفت: این سایت به نام مجلس در حال فعالیت است ولی متأسفانه نظارتی بر این سایت وجود ندارد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: این سایت اخبار کذبی را به نمایندگان نسبت می‌دهد؛ در هفته گذشته در رابطه با بحث امنیت اجتماعی قولی از طرف بنده در این سایت منتشر شد که کاملا کذب است.

وی بر همین اساس از اداره کل اخبار مجلس خواست که بر این سایت نظارت کند تا این‌گونه دروغ‌پراکنی صورت نگیرد.

شهاب‌الدین صدر که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر الهیان گفت: از همکاران می‌خواهم که در بیان اظهارات خود ضمن توجه به وظایف قانونی مواظب باشند که اهانتی به مسئولین نظام نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر