1

مرد نقاش چگونه همسر صیغه ای اش را کشت؟

  • کد خبر : 76978
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۰۴

مرد نقاشی که زن صیغه ای اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است در حالی که با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرده است در جلسه دادگاه چگونگی ارتکاب جنایت را شرح داد.

۲۶ خرداد سال گذشته فرزندان زنی ۵۵ ساله به نام زینب بعد از چند روز بی خبری به خانه او رفتند و در کمال ناباوری با جنازه مادرشان روبه رو شدند. بررسی زندگی خصوصی مقتول حاکی از آن بود وی به تنهایی زندگی می کرده است و دو پسرش نیز گاهی به خانه اش می رفتند.

او وضعیت خوبی نداشت تا کسی به طمع اموالش جانش را بگیرد اما برخی همسایه ها از ماه ها قبل مردی را دیده بودند که به خانه زینب رفت و آمد می کرد. به گزارش خراسان، در حالی که مظنون دیگری جز مرد مسن شناسایی نشده بود در آخرین روز مهر همان سال مظنون تحت تعقیب به نام عنایت – ۶۴ ساله – دستگیر شد.

او در همان بازجویی های اولیه کشتن زینب را پذیرفت و اعلام کرد زینب همسر صیغه ای اش بوده و او را به دلیل اختلاف مالی کشته است. در چنین شرایطی پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد اما پیش از محاکمه پسران زینب با دریافت دیه، از قصاص قاتل مادرشان صرف نظر کردند.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز به لحاظ جنبه عمومی جرم برگزار شد متهم گفت: مدتی قبل برای نقاشی به خانه زینب رفته بودم که او سفره دلش را برایم پهن کرد و گفت احساس تنهایی می کند. او از من خواست صیغه اش کنم. به او گفتم که زن و بچه دارم و فقط می توانم گاهی به او سر بزنم.

اما او همین شرایط را قبول کرد و ما صیغه ۵ ساله شدیم. مدتی بعد زینب ۱۰ میلیون تومان از من قرض گرفت و گفت به شخصی بدهکار است. هنوز چند ماهی نگذشته بود که او باز هم ۱۰ میلیون تومان از من خواست و گفت چون خانه را شریک است می خواهد بدهی اش را پرداخت کند اما این آخرین مرتبه ای نبود که او از من پول می خواست. یک بار دیگر هم ۵ میلیون تومان از من گرفت و گفت برای جراحی قلب عروسش نیاز دارد.

قرار بود زینب این ۲۵ میلیون تومان را به زودی پس بدهد اما روز حادثه وقتی با او در این باره صحبت کردم گفت اصلاً به من بدهکار نیست. خیلی زود با هم درگیر شدیم و او با یک ساطور به طرفم حمله کرد.

من هم برای دفاع از خودم یک چاقو برداشتم و چند ضربه به شکمش زدم اما خیلی زود از کارم پشیمان شدم.

در پایان اظهارات متهم قاضی همتیار و ۴ مستشار دادگاه وارد شور شدند و قرار است به زودی رأی خود را اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر