2

محمد عباس شانس بشتری برای تصاحب کرسی وزارت ورزش و جوانان دارد + جدول اظهار نظرها

  • کد خبر : 7819
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۸

حضور دومین گزینه رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی در شرایطی رخ می‌دهد که اوضاع، حداقل در ظاهر با روزهایی که حمید سجادی راهی ساختمان سفید میدان بهارستان شده بود تفاوت‌های زیادی کرده است. روزشمار آغاز مسابقات المپیک ۲۰۱۲ در حالی از چند روز پیش آغاز شد که هنوز ورزش کشور […]

حضور دومین گزینه رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی در شرایطی رخ می‌دهد که اوضاع، حداقل در ظاهر با روزهایی که حمید سجادی راهی ساختمان سفید میدان بهارستان شده بود تفاوت‌های زیادی کرده است.

روزشمار آغاز مسابقات المپیک ۲۰۱۲ در حالی از چند روز پیش آغاز شد که هنوز ورزش کشور در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» پس از هفته‌ها سرگردانی در حوزه مدیریت ورزش، انتظار می‌رود طی روزهای آینده گزینه دولت برای تصدی وزارت جدیدالتاسیس ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شده و منتظر رای اعتماد نمایندگان مردم باشد.

با معرفی وزیر پشنهادی وزارتخانه تازه تاسیس ورزش و جوانان از سوی محمود احمد‌ی‌نژاد به مجلس شورای اسلامی این پرسش به وجود آمد که آیا این بار نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پشنهادی رییس دولت رای مثبت خواهند داد تا وی روی کرسی ریاست جلوس کند یا اینکه وی نیز به سرنوشت وزیر پشنهادی قبلی برای تصد‌ی‌گری این وزارتخانه گرفتار خواهد شد تا محمود احمد‌ی‌نژاد مجبور به معرفی شخص دیگری به عنوان وزیر ورزش و جوانان شود.

حضور دومین گزینه رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی در شرایطی رخ می‌دهد که اوضاع، حداقل در ظاهر با روزهایی که حمید سجادی راهی ساختمان سفید میدان بهارستان شده بود تفاوت‌های زیادی کرده است.

از چند روز قبل روزشمار آغاز المپیک لندن به حرکت درآمده و تابلوی آن نشان می‌دهد که کمتر از یک سال دیگر این رویداد عظیم به جریان خواهد افتاد.

از سوی دیگر اظهارنظرهای نمایندگان مجلس نشان می‌دهد محمد عباس شانس بشتری برای تصاحب کرسی وزارت ورزش و جوانان دارد چرا که ابهاماتی که درباره حمید سجادی وجود داشت درباره محمدعباسی وجود ندارد، بر همین اساس وی شانس کسب را اعتماد از بهارستان را دارد. در ذیل نظرات نمایندگان در خصوص عباسی و رسیدن به کرسی وزارت ورزش و جوانان را می‌خوانید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر