1

سرمربی تیم شهرداری تبریز :سعی می کنیم دیدار خوبی را مقابل مس کرمان برگزارکنیم.

  • کد خبر : 7913
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲

سرمربی تیم شهرداری تبریز باتاکید بر اینکه از تیم مس کرمان شناخت لازم را داریم ؛گفت :در این دیدار با تمرکز لازم بازی موردنظرخودمان را انجام می دهیم. به گزارش ایرنا؛ میودراگ یسیچ روزسه شنبه درنشست خبری پیش از دیدار دوتیم مس کرمان و شهرداری تبریز در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال افزود: […]

سرمربی تیم شهرداری تبریز باتاکید بر اینکه از تیم مس کرمان شناخت لازم را داریم ؛گفت :در این دیدار با تمرکز لازم بازی موردنظرخودمان را انجام می دهیم.
به گزارش ایرنا؛ میودراگ یسیچ روزسه شنبه درنشست خبری پیش از دیدار دوتیم مس کرمان و شهرداری تبریز در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال افزود: بیش از عملکرد تیم حریف ؛ چگونگی بازی بازیکنان تیم شهرداری تبریزبرای ما مهم است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از نظر آمادگی جسمانی شرایط مناسبی داریم ؛ اظهار داشت : تمرینات را هفت تا ۱۰ روز دیرتر آغاز کردیم که در غیر این صورت می توانستیم دو یا سه دیدار تدارکاتی بیشتر انجام دهیم.

یسیچ خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم شهرداری تبریز با انگیزه بالا و تلاش بسیار زیاد خود این چند روز از دست رفته را جبران کردند .

سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان اینکه برای دیدار مقابل مس بازیکن مصدومی نداریم ؛ افزود: از بازیکنان تیم درخواست کردیم با ارائه بازی خوب به نتیجه لازم برسیم.

وی دیدار هفته نخست مقابل تیم مس کرمان را یکی از سی و چهار دیدار لیگ برتر عنوان کرد و گفت : سعی می کنیم بازی خودمان را انجام دهیم .

یسیچ؛با تاکید بر اینکه نتیجه دیدار هفته نخست برای تیم ها غیرقابل پیش بینی است ؛ اظهار داشت : سعی می کنیم دیدار خوبی را مقابل مس کرمان برگزارکنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته سرمربیگری را در ۲۲ تیم دیگر تجربه کرده ام ؛ خاطرنشان کرد: به مدت زمان ماندن در تیم شهرداری تبریز فکر نمی کنم بلکه آمده ام که کاری را در راستای اهداف تیم انجام دهم .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر