2

مرگ دلخراش ۴ سرنشین سمند درآتش سوزی!

  • کد خبر : 79407
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۰۶

راننده و ۳ سرنشین یک دستگاه سواری سمند که پس از تصادف با یکدستگاه تانکر در حومه اسلام آباد غرب دچار حریق شده بود در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست دادند.

سرهنگ قباد خنجری فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه در خصوص این حادثه گفت: تصادف یکدستگاه تانکر عراقی با یکدستگاه سواری سمند در محور حمیل – قلعه هرسم در حوزه استحفاظی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب، مرگ ۴ سرنشین خودروی سواری را رقم زد.
وی افزود: این حادثه رانندگی ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه شب گذشته رخ داد و در اثر این حادثه ناگوار راننده و ۳ سرنشین زن، که بعلت شدت تصادف دچار حریق شده بود در میان شعله های آتش جان خود را از دست دادند.
خنجری ضمن اشاره به این مطلب که سرنشینان سواری اهل شهرستان اندیمشک استان خوزستان می باشند ادامه داد: در این رابطه پس از اطفاء حریق و انتقال جسد متوفیان به سردخانه مراکز درمانی ، وسایط نقلیه حادثه ساز نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در خاتمه به رانندگان وسایط نقلیه توصیه کرد، با پیروی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب و عجله از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر