0

«علیرضا اورنگی» با حکم وزیر جهاد کشاورزی سرپرست سازمان جنگلها و مراتع کشور شد

  • کد خبر : 7941
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۲

«علیرضا اورنگی» با حکم وزیر جهاد کشاورزی سرپرست سازمان جنگلها و مراتع کشور شد و به جای «علی سلاجقه» نشست. به گزارش پایگاه خبری سبزپرس، ساعت ۱۷ امروز (سه شنبه) وزیر کشاورزی طی حکمی اورنگی، رئیس سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی را به سمت سرپرستی سازمان جنگلها و مراتع کشور منصوب کرد. این در […]

«علیرضا اورنگی» با حکم وزیر جهاد کشاورزی سرپرست سازمان جنگلها و مراتع کشور شد و به جای «علی سلاجقه» نشست.

به گزارش پایگاه خبری سبزپرس، ساعت ۱۷ امروز (سه شنبه) وزیر کشاورزی طی حکمی اورنگی، رئیس سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی را به سمت سرپرستی سازمان جنگلها و مراتع کشور منصوب کرد. این در حالی است که در چند روز گذشته، درباره تغییر مدیریت این سازمان خبری منتشر نشده بود.

مراسم معارفه اورنگی صبح فردا در محل سازمان جنگلها و مراتع و بدون حضور صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی و علی سلاجقه برگزار خواهد شد. خلیلیان فردا در جلسه هیئت دولت حضور خواهد داشت و سلاجقه نیز حاضر نشده تا در غیاب وزیر، در مراسم تودیع خود شرکت کند.

گفته می شود دولت قصد دارد امور حفاظت جنگل ها و مراتع را به «سازمان حفاظت محیط زیست» واگذار کند و معاونت آبخیزداری این سازمان را نیز به سازمان امور اراضی وزارت کشاورزی منتقل کند.

با این کار عملا سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور که به سازمان «منابع طبیعی» نیز شهرت دارد پس از ۱۰۶ سال فعالیت منحل خواهد شد.

پیش از این سلاجقه پیشنهاد تاسیس «وزارت منابع زیستی» را ارائه داده بود و گفته می شود اختلاف نظر او با صادق خلیلیان بر سر ساختار جدید منابع طبیعی کشور باعث خروج او از سازمان جنگلها و مراتع کشور شده است.

سلاجقه که سیزدهمین رئیس سازمان جنگلها، مراتع و ابخیزداری کشور بود، دقیقاً ۴۰۰ روز در این سمت حضور داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7941

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با عرض سلام . خدمت آقای اورنگی یک سئوال و یک زحمت برای شما دارم . بنده یک زمین از زمینهای سوهانک خریداری کرده ام که هنوز تکلیفش مشخص نشده و شما در سخنانتان فرمودید که زمینهای ۶۰۰۰ کارمند وزارت جهاد کشاورزی در صورتی که بنده آن را خریداری کرده ام و شغل آزاد دارم و دیگر اینکه چرا نمیگذارند در زمینهای حتی یک خانه کوچک بسازیم و یک مقدار از مستجری راحت شویم . قبلا از پاسخگویی شما متشکرم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر