0

متن نامه تبریک مهندس علی آبادی به دکتر محمد عباسی

  • کد خبر : 7967
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۶

ایسنا: رئیس کمیته المپیک ایران با ارسال نامه‌ای انتخاب دکتر عباسی به عنوان وزیر وزارت ورزش و جوانان را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عصر امروز با ارسال نامه ای به دفتر وزیر ورزش و جوانان کشورمان ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه […]

ایسنا: رئیس کمیته المپیک ایران با ارسال نامه‌ای انتخاب دکتر عباسی به عنوان وزیر وزارت ورزش و جوانان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عصر امروز با ارسال نامه ای به دفتر وزیر ورزش و جوانان کشورمان ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری ، انتخاب دکتر عباسی بعنوان اولین وزیر وزارت ورزش و جوانمان را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش متن نامه مهندس علی آبادی به دکتر عباسی بدین شرح می باشد:

جناب آقای دکتر محمد عباسی

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

با سلام و دعای خیر

احتراما، انتخاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر وزارت ورزش و جوانان تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون حضرتعالی را در این جایگاه مهم و اثر گذار از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

مطمئنا تاسیس، راه اندازی و هدایت اولین وزارتخانه ورزش و جوان که بواسطه داشتن جامعه ای جوان و ورزش دوست، برنامه ریزی و فعالیتی سخت و طاقت فرسا در جای جای میهن اسلامی را می طلبد که از این رو پروردگار متعال را سپاس می گویم توفیق انجام این ماموریت خطیر را در پرتو عنایاتش و با بهره‌مندی از حسن ظن رئیس جمهور و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی بعنوان یکی از مدیران موثر و ولایت مدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واگذار نمود.

شکی نیست با درایت و هوشمندی جنابعالی و استفاده از تجارب و همکاری پیشکسوتان و اهالی ورزش و صاحبنظران حوزه جوانان ، این وزارتخانه منشاء خیر و برکات و آثار ارزشمندی در ایران سالامی خواهد بود .

از طرف خود ،اعضاء هیات اجرایی و کلیه کارکنان کمیته ملی المپیک بار دیگراین انتخاب ارزشمند را تبریک گفته و آمادگی کامل مجموعه کمیته ملی المپیک ایران را برای هرگونه همکاری و مساعدت اعلام می دارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر