0

سرمربی استقلال گفت: چرا تراکتورسازی از سوی فدراسیون فوتبال شامل بخشش می‌شود،‌ اما ما نمی‌توانیم از این شرایط استفاده کنیم.

  • کد خبر : 7989
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰

پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال که از هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: بازی خوب و جانداری بود و من می‌توانم با توجه به شرایط و کمبود مهره‌هایی که داشتم اظهار رضایت کنم. در غیر این صورت از […]

پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال که از هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: بازی خوب و جانداری بود و من می‌توانم با توجه به شرایط و کمبود مهره‌هایی که داشتم اظهار رضایت کنم. در غیر این صورت از نتیجه راضی نیستم چرا که باید بازی را می‌بردیم و تنها روی یک اوت دستی و غفلت بازیکنان از تیم حریف گل خوردیم.
وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای سپاهان که یک تیم خوب ایرانی و مقتدر آسیایی است،دارم؛ باید بگویم غیر از چند حرکت و گلی که از اوت دستی به دست آمد چیز خاص دیگری ندیدم.

مظلومی تاکید کرد: استقلال با ۱۶ بازیکن به اصفهان آمده بود و همان‌طور که دیدید نیمکت ما کامل نبود. شرایط خسرو حیدری را می‌دانید، فریدون زندی آسیب دیده بود، کارت ولید علی صادر نشده بود، میلاد میداودی هنوز آماده نیست و جاسم کرار هم محروم است. با توجه به این شرایط در مجموع بازی خوبی بود که در اواخر آن کمی به خشونت کشیده شد و معتقدم بازی از دست داور خارج شد.
وی در ادامه این نشست در مورد اینکه تمام تیم‌های مدعی در هفته اول کار را با تساوی به پایان رسانده‌اند، گفت:‌ما مقابل قهرمان ۲ دوره گذشته بازی کردیم. سال‌های سال است که استقلال نتوانسته در اصفهان سپاهان را شکست دهد. با این حال خوشحالم که در ۲ دوره اخیر و زمان مربیگری من به این تیم در اصفهان نباخته‌ایم.

سرمربی استقلال افزود: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی دیرتر از سایرین به تیم اضافه شد و خیلی آماده نبود، مجبور شدم فقط ۳۰ دقیقه از این بازیکن استفاده کنم و در کل تیم ما محتاط بازی کرد.
مظلومی در پاسخ به این سؤال که نمی‌خواهد در مورد قرارداد خسرو حیدری شفاف‌سازی کند، گفت: در جریان قرارداد این بازیکن نیستم خودش می‌گوید طبق بندی که در این قرارداد است، می‌توانسته سال دوم از سپاهان جدا شود اما سپاهانی‌ها رقم بالایی را برای رضایتنامه این بازیکن درخواست کردند که باید منتظر پایان این داستان باشیم.
سرمربی استقلال تصریح کرد:‌ از تماشاگران سپاهان بابت لطفی که به سید مهدی رحمتی کرده و او را مورد تشویق و حمایت خود قراردادند تشکر می‌کنم.

پرویز مظلومی در ادامه نشست مطبوعاتی دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در مورد داوری این مسابقه گفت: صحنه‌ای که گل آرش برهانی آفساید اعلام شد را به خوبی ندیدم، اما برخی دوستان که در خط آفساید قرار گرفته بودند، اعتقاد داشتند که این گل آفساید نبود. من هم باید فیلم بازی را ببینم و سپس در این مورد اظهارنظر بدهم. با این حال روی داوری بحث دارم و معتقدم اسماعیل شریفات هیچ‌کدام از ۲ کارت زردی را که دریافت کرده بود درست نبود.
وی ادامه داد: شریفات توپ دوم را با سر زد و به اشتباه از زمین مسابقه اخراج شد. این بچه در حال حاضر در رختکن در حال گریه کردن است،‌اما با این وجود به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در نیمه دوم عقب‌نشینی کرد، گفت: سپاهان در این نیمه رو به بازی انتحاری آورد، آنها مستقیماً توپ را از دفاع و خط حمله می‌رساندند و با این نحوه بازی عملاً هافبک‌های استقلال که نقطه قوت ما بودند را از جریان بازی خارج کردند و تنها دلیل عقب‌نشینی استقلال در نیمه دوم همین موضوع بود.
وی افزود: بر همین اساس می‌خواستیم ارتباط آنها را قطع کنیم که مجبور شدیم سیستم تیم را تغییر دهیم. ما حتی مجیدی را به عنوان مهاجم سوم انتخاب کردیم و اگر محسن یوسفی یکی از آن موقعیت‌های تک به تکی را که نصیب استقلال شده بود، گل می‌کرد باید با پیروزی میدان را ترک می‌کردیم.
مظلومی در ادامه این نشست مطبوعاتی در پاسخ به این سؤال که استقلال ۹۰ را تیمی کهکشانی می‌داند؛ تا چه حد با این واژه موافق است، تاکید کرد: کدام کهکشان؟ نیمکت سپاهان خودش یک تیم بود ضمن اینکه ما با یک تیم نیمه‌کاره به اصفهان آمده بودیم و تا بخواهیم به صورت کامل جمع شویم زمان می‌برد.

وی ادامه داد: جالب اینکه جاسم کرار ۴ هفته محروم است و من این سؤال را می‌پرسم که چرا تراکتورسازی شامل بخشش فدراسیون می‌شود، اما ما نمی‌توانیم از این شرایط استفاده کنیم و چرا استقلال باید ضرر آن را بدهد. ما حتی در دیدار مقابل سپاهان به دلیل نداشتن هافبک مجبور شدیم عزیززاده که یک مدافع است را در غیاب آندرانیک تیموریان که در تیم ملی مصدوم شده بود به عنوان هافبک استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7989

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر