7

اسب آبی بلعیدش اما زنده ماند!

  • کد خبر : 79924
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۱۰

اسب آبی ناخود آگاه برای لحظاتی دهان بزرگش را گشود و پل تامپلر توانست خود را از میان ارواره های جانور غول پیکر نجات دهد. او به سوی ساحل رود شنا کرد در حالی که اسب آبی در تعقیبش بود.

 

یک راهنمای توریستی در رودخانه زامبزی در مرز بین زامبیا و زیمبابوه توسط یک اسب آبی از سر تا کمر بلعیده شد اما توانست زنده بماند.

به گزارش گاردین، پل تامپلر راهنمای توریستی در رودخانه زامبزی در نزدیکی آبشارهای مشهور ویکتوریا ماجرای هراس آورترین لحظات زندگی اش را برای روزنامه گاردین روایت کرد.

او برای نجات یکی از راهنماهایش که با اسب آبی در رود زامبزی درگیر شده بود به داخل آب شیرجه زد اما حیوان خطرناک با دهان بسیار بزرگش او را تا کمر بلعید.

تاملر می گوید: احساس می کردم که پاهایم در آب است اما قسمت بالای بدنم تقریبا خشک بود. به نظر می رسید که در چیزی چسبناک گرفتار شده ام. بویی  شبیه  گوگرد و تخم مرغ گندیده  به مشامم می رسید و فشار بسیارزیادی را روی سینه ام احساس می کردم. بازوهایم را هم نمی توانستم تکان دهم تا سرانجام موفق به آزاد کردن یکی از دستهایم شدم. با دست اطرافم را لمس کردم . ناگهان دستم به موهای زبر روی پوزه حیوان مالیده شد و در ان زمان متوجه شدم که زیر آب در دهان یک اسب آبی تا کمر گرفتارم.

اسب آبی ناخود آگاه برای لحظاتی دهان بزرگش را گشود و پل تامپلر توانست خود را از میان ارواره های جانور غول پیکر نجات دهد. او به سوی ساحل رود شنا کرد در حالی که اسب آبی در تعقیبش بود.

پل می افزاید : اسب آبی می خواست مرگ مرا ببیند.

پل تامپلر در رویارویی با اسب آبی یک بازویش را از دست داد. پزشکان روی بدن او بیش از ۴۰ جراحت ناشی از دندانهای عاج خنجر مانند اسب آبی را درمان کردند.

جسد کمک راهنمای او دو روز بعد در ساحل رودخانه زامبزی پیدا شد.

اسب های آبی نر خطرناک ترین حیوانات رودخانه ها و دریاچه های آفریقا هستند که حتی کروکودیل های غول پیکر نیز از درگیر شدن با آنها اجتناب می کنند.

جام جم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر