2

در کنسرتم یکی را سورپرایز می کنم

  • کد خبر : 80384
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲

این کنسرت تقریبا مصادف است با تولدم. می دانم که شرکت تهیه کننده برنامه قصد دارد من را در این کنسرت سورپرایز کند، اما باید بگویم زهی خیال باطل، فکر نکنید نمی دانم (خنده)! فقط امیدوارم کسی که می خواهم در این کنسرت سورپرایزش کنم بعد از اجرای برنامه به من نگوید زهی خیال باطل، من خبر داشتم (خنده).

 

کنسرت علی لهراسبی یکشنبه شب، در حالی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد که حضور محسن یگانه روی استیج سورپرایز بزرگ است این کنسرت به حساب می آمد. یگانه که پیش از این فقط یک بار و آن هم در کنسرت بنیامین و به دعوت او از بین تماشاچیان بلند شد و روی استیج رفت، این بار روی صحنه حاضر شد و آهنگ «سزامه» را همراه با علی لهراسبی اجرا کرد.

محسن یگانه در مورد این کنسرت گفت و گوی جالبی با تماشا انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست. یگانه می گوید، این بار حضور او روی استیج از پیش برنامه ریزی شده بوده اما بنا به دلایلی او دیر به برج می رسد و پیش خودش فکر می کند این اجرا منتفی است اما وقتی جو سالن را می بیند، تصمیم می گیرد روی صحنه حاضر شود و «سزامه» که ترانه و آهنگش متعلق به خود اوست را همراه با لهراسبی اجرا کند.

 

 

دیشب در کنسرت لهراسبی حضور پیدا کردی، لهراسبی جزو معدود خواننده هایی است که در کنسرت هایشان شرکت می کنی. در این مورد برایمان بگو.

– این دومین باری بود که در کنسرت علی لهراسبی شرکت می کردم. درست است که با علی رابطه صمیمی دارم اما اینطور نیست که بخواهم فقط در کنسرت های او شرکت کنم، کما اینکه من پیش از این در کنسرت دوستان دیگرم مثل بابک جهانبخش و سیروان و رضا صادقی و احسان خواجه امیری و … نیز حضور داشته ام.

سورپرایز بزرگ کنسرت لهراسبی، حضور تو روی استیج و اجرای آهنگ «سزامه» بود، این موضوع اتفاقی بود یا برنامه ریزی شده؟

– راستش این موضوع از قبل برنامه ریزی شده و علی این ایده را با من در میان گذاشته بود. من هم هیچ وقت با اینگونه موارد مشکلی ندارم و فقط آدمی که قرار است با او کار کنم برایم اهمیت دارد. شاید خیلی ها اسم و رسم بزرگی داشته باشند و من در موقعیت انجام چنین کاری هم قرار بگیرم اما این کار را با آنها انجام ندهم.

در واقع اگر بخواهم چنین کارهایی انجام دهم، با کسی وارد همکاری می شوم که دوست داشته باشم. طبق قرار قبلی که با هم داشتیم، بنا داشتم که به برج میلاد بروم اما به دلیل تداخل تماشای فوتبال، رفتن به کنسرت و یک کار دیگر در ذهن خودم یکی از این دو کار را حذف شده دیدم، وقتی به کار اولم رسیدم، حس کردم به برج هم می رسم و با همان لباس های معمولی که به تن داشتم، به برج رفتم.

اما بالاخره تو را روی استیج برج دیدیم؟

– چون قول داده بودم که بیایم، هر طور شده خودم را به برج رساندم و با همان لباس ها، خیلی راحت در کنسرت شرکت کردم. وقتی رسیدم، علی داشت می رفت روی استیج که به او گفتم ماجرای اجرای همزمان منتفی است اما وقتی در سالن حضور پیدا کردم و جو سالن و هیجان حضار را دیدم، حس کردم در آن لحظه باید روی استیج قرار بگیرم و «سزامه» را همراه علی بخوانم. کلمه به کلمه این شعر را من گفته ام و خیلی وقت است که به شکل خاطره در ذهنم حک شده.

علی لهراسبی در مصاحبه ای گفته در آلبوم بعدی اش یک آهنگ همخوانی همراه با تو خواهد داشت، تایید می کنی؟

– نه! این از شیطنت بعضی از افراد است که این موضوع را تیتر کردند. فکر می کنم این طرز برخورد، به نوعی بی احترامی به شخص مصاحبه شونده است. فکر کن من با تو مصاحبه می کنم و می گویم الان سرم درد می کند، لطفا اگر می خواهی این موضوع را در مصاحبه ات بیاوری، حداقل تیترش نکن. بعد تو بیایی و همین جمله را تیتر کنی! این یعنی بی احترامی و سوء استفاده! امیدوارم این بخش از مصاحبه برای دوستانی که تازه به دوران رسیده اند و به تازگی قلم به دست شده اند، دوره آموزشی خوبی باشد.

جواب سوالم را نگرفتم، قرار است با لهراسبی در آلبوم جدیدش آهنگ مشترک داشته باشی؟

– من در کل زیاد اهل این کارها نیستم و در طول دوران کاری ام خیلی کم پیش آمده که کار مشترکی با خواننده دیگر داشته باشم. اگر هم این موضوع پیش آمده، کاملا اتفاقی بوده و در موقعیتش قرار گرفته ام.

پس تا امروز صحبتی بین تو و علی لهراسبی برای تولید آهنگ مشترک انجام نشده؟

– خیلی ها هستند که مشکلی برای تولید و همخوانی آهنگ مشترک با آنها ندارم و خیلی ها هم هستند که خودم دوست دارم با آنها آهنگ مشترک داشته باشم. علی لهراسبی جزو کسانی است که در هر دو گروه قرار می گیرد.

جدای از این ماجرا، فکر می کنم نکته ای که حائز اهمیت است، ساخت کار در آلبوم بعدی لهراسبی است. در واقع بخشی از پروسه تولید و ساخت آلبوم بعدی لهراسبی برعهده من خواهد بود که مسئولیت بیشتری را در مورد این آلبوم برایم ایجاد می کند.

لهراسبی هفته گذشته به ما گفت محسن یگانه در بخش تنظیم در آلبوم بعدی ام همکاری خواهد داشت، قرار است برای اولین بار تو را به عنوان تنظیم کننده بشناسیم؟

– بله، در آلبوم بعدی علی، تنظیم هم دارم. فعلا دارم روی شیوه های جدید تنظیم تمرین می کنم. قبلا آهنگ هایی را برای خودم تنظیم کرده بودم که مسئولیتش متوجه خودم بود اما وقتی برای شخص دیگرجی کار می کنم، قطعا مسئولیت بیشتری را همراه خواهد داشت.

این یعنی تو می خواهی خودت را به عنوان یک تنظیم کننده حرفه ای معرفی کنی؟

– امیدوارم بعد از انتشار تک آهنگی که قرار است چند روز دیگر منتشر شود، این اتفاق بیفتد. بعد از شنیدن این آهنگ دیگر کسی نخواهد گفت تنظیم معمولی است.

از کنسرت خودت برایمان بگو. قرار است اتفاقات جدیدی را در کنسرت ببینیم؟

– این کنسرت تقریبا مصادف است با تولدم. می دانم که شرکت تهیه کننده برنامه قصد دارد من را در این کنسرت سورپرایز کند، اما باید بگویم زهی خیال باطل، فکر نکنید نمی دانم (خنده)! فقط امیدوارم کسی که می خواهم در این کنسرت سورپرایزش کنم بعد از اجرای برنامه به من نگوید زهی خیال باطل، من خبر داشتم (خنده).

روزنامه تماشا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر