1

احتمال کناره گیری ˈآلکس فرگوسنˈ از سرمربیگری تیم منچستر یونایتد

  • کد خبر : 80491
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۰۳

منابع خبری انگلیس سه شنبه شب از احتمال بازنشستگی و کناره گیری قریب الوقوع سر ˈآلکس فرگوسنˈ از سرمربیگری تیم فوتبال منچستر یونایتد خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از این منابع، فرگوسن قصد دارد تا پایان هفته جاری و پیش از آخرین مسابقه خانگی این فصل خود با تیم ˈسوآنزیˈ در اولدترا فورد، بازنشستگی خود را اعلام کند.

این مربی اسکاتلندی از ۲۷ سال پیش هدایت تیم منچستر یونایتد را برعهده دارد و طی این مدت با این تیم به موفقیت های بی نظیری در سطوح مختلف داخلی و بین المللی دست یافته است.

تیم فوتبال منچستر یونایتد که از دو هفته پیش قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال انگلیس مسجل کرده، روز یکشنبه آینده و در پایان بازی با تیم ˈسوآنزیˈ جام قهرمانی را دریافت خواهد کرد.

رسانه های انگلیس از جمله تلویزیون ˈبی بی سیˈ سه شنبه شب با انتشار گزارش هایی اعلام کردند؛ شایعه بازنشستگی قریب الوقوع فرگوسن در باشگاه منچستر یونایتد و در میان بازیکنان و کارکنان آن پیچیده است.

بر اساس این گزارش ها، مسئولان باشگاه به رغم تماس های مختلف هنوز بطور رسمی موضوع کناره گیری فرگوسن را از رهبری تیم منچستر یونایتد تایید تا تکذیب نکرده اند.

روزنامه ˈدیلی تلگرافˈ چاپ لندن امشب در نسخه آن لاین خود گزارش مفصلی را در مورد احتمال کناره گیری فرگوسن از منچستر یونایتد منتشر کرد و تاکید نمود که این موضوع امروز بحث اصلی در میان کارکنان و بازیکنان این باشگاه بوده است.

این روزنامه افزود: با توجه به اینکه هرگونه بی ثباتی موجب آسیب دیدن باشگاه و سقوط ارزش سهام آن خواهد شد، احتمالا مالکان و مدیران منچستر یونایتد بزودی اظهار نظر صریحی در این باره خواهند کرد.

این گزارش ها در حالی منتشر می شود که سرمربی منچستر یونایتد روز یکشنبه و پیش از دیدار با چلسی، به نوعی احتمال کناره گیری خود از رهبری شیاطین سرخ را در تابستان امسال رد کرده بود.

فرگوسن ۷۱ ساله در عین حال پیشتر چندین بار اعلام کرده بود که وضعیت جسمانی و سلامت وی مهمترین تاثیر را در بازنشستگی اش خواهد داشت.

وی که از سال ۲۰۰۴ میلادی از ناراحتی قلبی رنج می برد قرار است در مرداد ماه امسال نیز یک عمل جراحی بر روی پای خود انجام دهد.

روزنامه دیلی تلگراف در گزارش خود همچنین به نام هایی چون ˈدیوید مویسˈ سرمربی اورتون و ˈجوزه مورینیوˈ سرمربی رئال مادرید به عنوان جانشینان احتمالی فرگوسن در منچستر یونایتد اشاره کرده است.

این روزنامه همچنین نوشته است: احتمال دارد پس از بازنشستگی فرگوسن، ˈرایان گیگزˈ بازیکن باسابقه منچستر یونایتد نیز از بازی کردن بازنشسته شود و سمتی را در کادر مربیگری برعهده بگیرد.

تیم منچستر یونایتد تاکنون ۲۰ بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است که ۱۳ بار آن تحت رهبری فرگوسن بوده است.

فرگوسن در سال ۱۹۹۹ میلادی به خاطر موفقیت هایش در عرصه فوتبال از ملکه انگلیس لقب تشریفاتی ˈسرˈ دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80491

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر