2

استکبار بداند که نمی‌تواند بین مسلمانان تفرقه بیاندازد

  • کد خبر : 81109
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نه تنها شیعیان بلکه علمای اهل سنت نیز به این هتک حرمت اعتراض کردند. آنها از همین وحدت‌ها می‌ترسند که دست به چنین کارها می‌زنند

رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان تهرانی معترض به هتک حرمت اماکن مقدس دینی گفت: شیعیان چه زیبا شناخت خود را از این گونه کارها نشان دادند و علمای اهل سنت با اعلام انزجار و هماهنگی با شیعیان توطئه‌های آنها را خنثی کردند.
سردار محمدرضا نقدی اظهار کرد: امروز سردار بزرگ سپاه اسلام و صحابه پیامبر (ص) به پاخاسته و با جسدی که بعد از ۱۴۰۰ سال سالم مانده است قیام خود را شروع کرده تا ضربه‌ای باشد بر دهان استکباریان.

وی ادامه داد:‌ امروز تروریست و آمریکا باید خود را کنار بکشد و بداند حامی چه کسانی است. حامی کسانی است که هر دو هفته یک بار برای آنها جلسه می‌گذارد و قطعنامه صادر می‌کند. استکباریان ۶۰ سال شعار حقوق بشر دادند ولی با این حرکت نشان دادند که نه تنها حامی حقوق بشر نیستند بلکه از منافقین نیز حمایت می‌کند.

نقدی خاطرنشان کرد:‌ امروز خون شهدای ایران، فلسطین، لبنان و افغانستان دامن وهابیت را گرفته است، وهابی‌ها سال‌ها می‌خواستند به مردم بفهمانند که حق با آن‌هاست ولی امروز به جهانیان ثابت شد که حق با مسلمانان و شیعیان است. آنها قبر صحابه‌ای را تخریب کردند که ۱۴۰۰ سال در منطقه ارمنی نشین و وهابیت محترم بود و باید این هتک حرمت مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نه تنها شیعیان بلکه علمای اهل سنت نیز به این هتک حرمت اعتراض کردند. آنها از همین وحدت‌ها می‌ترسند که دست به چنین کارها می‌زنند وقتی دیدند نمی‌توانند بین شیعه و سنی با بمب گذاری اختلاف بیاندازند کاری کردند که دل و جان شیعیان را خون کنند.

نقدی گفت:‌ آنها به ایران حمله کردند ولی در مقابل آنها سپاه پاسداران تشکیل شد که مقتدرترین نیروی منطقه است و در مقابل تمام حرکات آنها ایستاده است.

رییس سازمان بسیج مستضفین تصریح کرد: به لبنان حمله کردند و نتیجه آن تشکیل حزب‌الله لبنان شد و هر روز از روز پیش قوی‌تر شد باید بدانند که دوره‌ استعمارشان به پایان رسیده و ملت‌ها بیدار شدند و جلوی هر تجاوز و استکبارگری می‌ایستند.

وی خاطرنشان کرد: آنها باید از گذشته خود درس بگیرند و عاقلانه عمل کنند و بدانند با این گونه کارها راه به جایی نمی‌برند، مسلمانان آزادی قدس و فلسطین را می‌خواهند.

به گزارش افق / ایسنا:نقدی در پایان گفت: اسراییل و استکبار بداند که هر کاری با مردم کنند آنها دست از اسلام و آزادی قدس نمی‌کشند و وحدتشان از هر روز بیشتر می‌شود و از همین جا به دولت‌های استکبار و صهیونیست اعلام می‌کنیم امت اسلامی بیدار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر