2

دستگیری به دلیل شباهت با پاپ

  • کد خبر : 81494
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۴۰

اما شباهت او با با پاپ فقید به اندازه ای زیاد بود که توجه همه به وی جلب می شد. به گفته شاهدان عینی، این مرد را دو مامور پلیس با لباس شخصی دستگیر کردند.

 

یک هنرمند خیابانی به دلیل شباهت بسیار با پاپ ژان پل دوم رهبر فقید کاتولیک ها در شهر رم دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مرد ۵۰ ساله اسلوواک که به عنوان هنرمند خیابانی در خیابان منتهی به بنای باستانی «کولوسئو» (کولیزئوم) به همراه هنرمندان دیگری کار می کرد از سوی پلیس شهر رم دستگیر شد.

وی از چند هفته پیش در حالی که عرق چینی به سر داشت با هنرمندان دیگری  که ملبس به لباس های شخصیت ها یا سربازان رم باستان بودند ، کار می کرد.

اما شباهت او با با پاپ فقید به اندازه ای زیاد بود که توجه همه به وی جلب می شد.  به گفته شاهدان عینی، این مرد را دو مامور پلیس با لباس شخصی دستگیر کردند.

یک سخنگوی پلیس گفت: دستگیری این مرد به دلیل شکایت یک فرد ناشناس بوده است. در عین حال، وی به دلیل استفاده غیر مجاز از عنوان یک شخص حقیقی دستگیر شده است زیرا این کار جرم محسوب می شود.

وی افزود: این مرد آزاد شده است اما باید جریمه ای بین ۱۵۴ تا ۹۲۹ یورو بر اساس تصمیمی که قاضی دادگاه خواهد گرفت ، بپردازد.

یک مامور پلیس پاسگاهی که این مرد از سوی ماموران آن دستگیر شده بود، به شوخی گفت: او اگر لباس توتانخامون فرعون مصر را به تن می کرد هرگز این اتفاق رخ نمی داد.

جام جم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر