1

هاشمی با هدف و برنامه مشخص وارد انتخابات نشده است

  • کد خبر : 81857
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات دور یازدهم با تاکید بر اینکه انحراف در یک انقلاب از گروه گرایی و فامیل بازی شروع می‌شود، گفت: ارتجاع از دستاوردها و ارزشها به صورت دفعی و ناگهانی رخ نمی‌دهد بلکه ابتدا از زاویه گیری از اصول و ارزشها آغلز می‌شود.

کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در میان آحاد مردم جایگاهی ندارد، گفت: در تاریخ سی و چهار ساله انقلاب هرگاه رئیس جمهوری کسی را به عنوان فرد مورد نظر خود معرفی کرده است رأی نداشته است.

کامران باقری لنکرانی در جمع دانشجویان دانشگاه قم با بیان اینکه انتخابات یک آزمون الهی است، گفت: همه افراد جامعه مورد این آزمایش سنگین الهی هستند و ثبات قدم نشانه پیروزی در این آزمون است.

هیچ‌کس حق ندارد برای بعد از خود رئیس جمهور انتصاب کند

وی با بیان اینکه برخی کاندیداها حضورشان جنبه احساسی و عاطفی دارد، گفت: کاندیدایی که خود را ملزم به قاعده و قانون نمی داند و برنامه ای برای حضور خود ندارد دچار فراز و نشیب اخلاقی و سیاسی است.

وزیر بهداشت دولت نهم با تاکید بر اینکه کاندیدایی اهلیت ریاست جمهوری دارد که دارای برنامه باشد، گفت: انتخابات عرصه ژست‌های سیاسی و سفارش‌های فردی نیست و هیچ‌کس حق ندارد برای بعد از خود جانشین معرفی و تعیین کند.

لنکرانی با بیان اینکه تحرکات برخی در انتخابات طبیعی و سالم نیست، اظهار داشت: برخی تنها به دلیل نفی دیگری و یا ایجاد یک جو عاطفی و یا کناره گیری و گروکشی به نفع کاندیدای دیگری در صحنه حضور یافته اند.

وی درباره علت معرفی و حضور جبهه پایداری در انتخابات گفت: متاسفانه در اندیشه و گفتار خیلی از کاندیداهای فعلی نوعی تساهل و چشم پوشی از آرمان‌ها به خاطر دستیابی به برخی دستاوردها مشاهده می‌شود که این اصلا مورد قبول و پذیرش نیروهای انقلابی و دلسوز نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی به بهانه کج سلیقگی‌های موجود در جریان انحرافی می‌خواهند ریشه برخی از ارزشهای نظام را نابود کنند، گفت: برخی‌ها بدشان نمی‌آید که فتنه‌ای که در سال ۸۸ رخ داد دوباره تکرار شود و مبانی اصیل انقلاب اسلامی زیر سوال برود.

حماسه سیاسی کار انسان های انقلابی و با بصیرت است

باقری لنکرانی با بیان اینکه اگر فتنه سال ۸۸ شکل می‌گرفت ما دچار بحران کنونی سوریه بودیم، گفت: تربیت شده گفتمان انقلاب اسلامی هیچ گاه به خاطر پست و مقام و رای خود را به تساهل و تسامح و زیر پا گذاشتن اصول نمی‌فروشد.

وی با بیان اینکه انقلاب را دل های با ایمان و خلاق به ثمر می‌رسانند، افزود: ما نمی‌خواهیم با تبلیغات کاذب و هزینه‌های بی حساب و کتاب رای جمع کنیم و درگیر پول و دلبستگی‌های حزبی و خانوادگی شویم.

کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی بزرگتر از سهم خواهی‌ها و گروکشی های سیاسی است گفت: خلق حماسه سیاسی کار انسان‌های انقلابی و با بصیرت است و حماسه آفرینی با مصلحت اندیشی و سهم خواهی هیچ سنخیتی ندارد.

وی با ابراز تاسف از سیاست خارجی کشور در سال های اخیر گفت: هرجا که در سیاست خارجی دچار انفعال و سستی شدیم دشمن را گستاخ تر و زیاده خواه تر دیدیم.

لنکرانی با اشاره به سیاست خارجی کشور در اوایل دهه ۷۰ گفت: در زمانی که ما از طریق عربستان سعودی با کشورهای غربی ارتباط داشتیم کار به جایی کشید که رئیس جمهور ما حق سفر خارجی به کشورهای دیگر را نداشت و عملا تهدید و تحقیر شد.

محبوبیت خارجی احمدی نژاد به شدت کاهش پیدا کرده است

وزیر بهداشت دولت نهم با انتقاد از فراز و نشیب‌های احمدی‌نژاد در سیاست خارجی کشور گفت: زمانی که احمدی نژاد قاطعانه موضوع هولوکاست را در مجامع بین المللی پیش کشید کشورهای غربی دچار ترس و استیصال شدند و کشورهای آزاده جان تازه‌ای گرفتند و دیپلماسی کشور کاملا قدرتمند و فعال شد.

وی با اشاره به رها شدن و عدم پیگیری دولت در برخی اصول سیاست خارجی که باعث کاهش محبوبیت احمدی نژاد شد، گفت: زمانی که جریان انحرافی چسبیده به قدرت در اوج بهار بیداری اسلامی و پیروزی انقلاب مصر تعمدا شعار مکتب ایرانی را پیش کشیدند، رسانه‌های غربی و کشورهای وابسته عربی به این بهانه سیاست خارجی ایران را خود خواهانه و نژادپرستانه معرفی کرده و همین باعث شد که محبوبیت خارجی احمدی نژاد از رتبه دوم به رتبه بیستم جهان افول پیدا کند.

لنکرانی با تاکید بر اینکه هیچ‌کس نباید از جایگاه و مقام اجتماعی و سیاسی فعلی و قبلی خود برای انتخابات آتی سوء استفاده کند، گفت: نباید برخی به بهانه اینکه از سوی مقام معظم رهبری پست و سمتی دریافت کرده‌اند نظر و تئوری خود را از لسان و دیدگاه ایشان مطرح کنند.

وزیر سابق احمدی نژاد با بیان اینکه یکی از افتخاراتم خدمت در دولت نهم است، اظهار داشت: من هیچگاه از دولت استعفا نکردم بلکه زمانی که دیدم جریانی قصد تحریف گفتمان احمدی نژاد را دارد کنارگیری کردم و انتقادات و حرفهایم را موقعی مطرح کردم که دریافتم عده ای در دولت قصد سو استفاده از قدرت را دارند.

تشکیل شبکه اجتماعی نخبگان کشور

لنکرانی با تاکید بر اینکه هرگاه احمدی نژاد از اصول کوتاه آمد به او انتقاد کردم گفت: تجربه انقلاب و عملکرد مردم نشان می‌دهد هر دولتی که حامی کاندیدای بعد از خود شد باعث عدم رای آوردن آن فرد شده است.

کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات دور یازدهم با اشاره به اینکه هیچ‌کس از خطا و اشتباه مصون نیست، بیان داشت: مسئولان در هر پست و مقامی که هستند نباید از خردجمعی و هم اندیشی با نخبگان دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین اقدام پس از انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور شبکه ای از نخبگان تشکیل خواهم داد، گفت: یکی از کاندیداهایی هستم که با برنامه ای مشخص که حاصل هم اندیشی نخبگان حوزه و دانشگاه است به میدان آمده ام.

باقری لنکرانی با تشریح برنامه های اقتصادی خود در سه زمینه ایجاد تحول در نظام بانکی، مبارزه با انحصار طلبی و ویژه خواری و ایجاد انضباط در نقدینگی و توزیع مناسب آن، تصریح کرد: برای این که ریشه مشکلات را شناسایی و برطرف کنیم از تجربیات علمی و عملی استفاده خواهیم کرد.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه نباید ریشه گرانی‌ها را مقطعی دانست، گفت: درست است که تحریم‌های اخیر و سوء مدیریت گرانی و تورم را تشدید کرده اما آنچه که باعث ایجاد این مسئله شده مشکلات ریشه ای و مزمن است که مربوط به همه دولت‌های پس انقلاب است که بیشتر آن حاصل نحوه نادرست مدیریت پول و نقدینگی کشور و توجه به راه حل های مقطعی و زودگذر است.

استاد دانشگاه شیراز با اشاره به فراز و نشیب‌های سیاسی و اخلاقی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در سال های اخیر گفت: چطور شده کسانی که در سال ۷۸ هاشمی را به عنوان نفر سی ام نمایندگی مجلس در تهران تحمل نکردند و باعث استعفای او شدند حالا برای نجات کشور از این مرد ۷۹ ساله التماس دعا دارند.

وی با اشاره به اینکه برخی برای حضور در صحنه اجتماعی چسبندگی به قدرت را برگزیده اند، اظهار داشت: یکی از آفات اصولگرایی توجه به منافع حزبی است که این مساله اصولگرایان را دچار تکثر و ریزش کرده است.

باقری لنکرانی با تاکید بر اینکه برای ریاست جمهوری باید دنبال انتخاب اصلح باشیم بیان داشت: تنها برای اداره کشور باید به دنبال جذب حداکثری و استفاده از سلایق مختلف و حتی متفاوت باشیم وگرنه برای دست یابی به کاندیدا باید با دقت و وسواس یک کاندیدای اصلح را انتخاب و از آن حمایت کرد.

هاشمی برای ریاست جمهوری هیچ برنامه ای ارائه نداده است

کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات دور یازدهم با تاکید بر اینکه انحراف در یک انقلاب از گروه گرایی و فامیل بازی شروع می‌شود، گفت: ارتجاع از دستاوردها و ارزشها به صورت دفعی و ناگهانی رخ نمی‌دهد بلکه ابتدا از زاویه گیری از اصول و ارزشها آغلز می‌شود.

لنکرانی با اشاره به اینکه هاشمی با هدف و برنامه مشخص وارد انتخابات نشده است، گفت: اینکه هاشمی بدون واسطه و بدون خلیفه تراشی وارد انتخابات شده خیلی خوب است اما آنچه که برای من معلوم نیست این است که واقعا هاشمی توان اداره کشور را دارد. آیا برنامه‌ای برای مشکلات عدیده اقتصادی دارد؟

وی با پیش بینی اینکه هاشمی در این دوره از انتخابات با شکست سنگینی مواجه خواهد شد، گفت: به نظر من رأی هاشمی و مشایی هم پوشانی دارد و هیچکدام از این دو نفر صاحب رای نیستند.

مردم این بار با قلبشان رای می دهند

وزیر بهداشت دولت نهم با تاکید بر اینکه مردم دیگر فریب تبلیغات و کارناوال‌های تبلیغاتی را نمی‌خورند، بیان داشت: مردم ما دیگر صاحب فکر و آگاهی هستند و با بصیرت کامل وارد انتخابات خواهند شد.

وی بیان اینکه تاکنون هزینه خاصی برای تبلیغات خود نکرده است، گفت: من مطمئنم که مردم با چشمشان رای نمی‌دهند بلکه با قلبشان رأی می‌دهند و ما می‌خواهیم در قلب مردم نفوذ کنیم.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81857

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]