3

شوکه شدن کاربران از زندان تنسی آمریکا در فیس‌بوک

  • کد خبر : 81952
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶

در تصاویری از داخل این زندان معروف که روز شنبه گذشته انتشار یافته نشان داده می‌شود که زندانیان این زندان به راحتی با موادمخدری چون ماری‌جوانا سروکار دارند و با انجام معاملات پنهان داخل زندان و کسب درآمد‌های قابل توجه، زندگی آسوده و پرتجملی را سپری می‌کنند.


وجود اینترنت و تلفن همراه برای زندانیان در زندان‌‌ها ممنوع است، اما عکس‌‌های فرستاده شده از زندان تنسی به صفحه فیس‌بوک نشان می‌دهد که این زندانیان از این قاعده مستنثی هستند و با رشوه دادن توانسته‌اند به راحتی وسایلی چون رایانه و تلفن همراه در سلول‌‌های خود داشته باشند.
یکی از وکلای دادگاه آمریکا به نام دوناوانت در این ارتباط گفت: زندانیان و مجرمان خلافکار با تجملات و راحتی بسیار در زندان روز خود را شب می‌کنند و این بسیار ناراحت‌کننده است. در میان این زندانیان، قاتلان و متجاوزان به راحتی در سلول خود جشن می‌گیرند و حتی ذره‌ای برای قربانیان خود ناراحت و پشیمان نیستند.
این تصاویر تنها به زندان تنسی محدود نیست و شامل چند زندان دیگر از جمله زندان ممفیس و… نیز می‌شود. زندانیان حتی به حدی کالای قاچاق دارند که به راحتی آنها را در زندان می‌فروشند و برای خود موادمخدر و پول فراهم می‌کنند.
اما واکنش جامعه به این موضوع بسیار منفی بوده است. مادری که دختر جوانش را کشته‌اند می‌گوید: من دخترم را از دست داده‌ام و وقتی می‌بینم قاتلش به جای گذراندن دوره محکومیت خود درسلول‌اش اینچنین شاد و راحت زندگی می‌کند متوجه می‌شوم که عدالتی در کار نیست.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81952

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]