4

جسدهای سربریده شده در حاشیه بزرگراه!

  • کد خبر : 82224
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

مأموران پلیس در شمال غربی مکزیک، اجساد ۶ نفر را در حاشیه بزرگراه پیدا کردند در حالی که دو نفر از این افراد را سر بریده بودند.

 

سخنگوی دفتر دادستان کل ایالتی منطقه «سینالوا» مکزیک گفته است این اجساد در بزرگراه «نوگالس» در نزدیکی شهر «مکزیکوسیتی» پیدا شده که همه را افراد مسلح‌ ناشناس به رگبار گلوله بسته‌اند.
پلیس به‌وسیله رانندگان گذری از این واقعه کشتار جمعی باخبر شد و به همراه مأموران، ارتش و پلیس فدرال عملیات جست‌وجوی گسترده‌ای را برای شناسایی قاتلان آغاز کرد. به گفته پلیس، باور بر این است که کشته‌شدگان همگی در حاشیه بزرگراه به رگبار بسته شده‌اند و بیش از ۲۰ پوکه فشنگ در آنجا یافت شده است.
تاکنون، هیچ یک از این افراد هم شناسایی نشده‌اند. به گفته یکی از فرماندهان مکزیکی مقامات پلیس به گروه جنایتکاری ظنین هستند که چندی پیش شش کارگر مزرعه را سلاخی کرده و اجسادشان را در پشت یک ماشین ون ر‌ها کردهاند.

آمار‌ها حاکی از آن است که طی ۴ روز ‌در سینالوا، جمعاً ۲۲ مرد و دو زن کشته شده اند و در مجموع تعداد کشتهها طی یک ماه به ۱۰۶ نفر رسیده است.
سینالوا زادگاه نخستین نسل قاچاقچیان مواد مخدر مکزیکی است. در این میان یکی از رهبران باند قاچاق به نام «هواخین گوزمن» با ثروت یک میلیارد دلاری در زمره ثروتمند‌ترین افراد دنیا قرار دارد.
این مرد در سال ۱۹۹۳ میلادی در گواتمالا دستگیر و پس از آن به مکزیک بازگردانده شد، جایی که محاکمه و در نهایت راهی زندان شده است. اما این ارباب مواد مخدر در سال ۲۰۰۱ میلادی از یک زندان کاملاً امنیتی گریخت و تا امروز سر نخی از مخفیگاه او در دست نیست.
شایعات حاکی از آن است که او نفوذ بسیار زیادی در قدرتمند‌ترین سازمان جنایتکاری مکزیک دارد. به گزارش روزنامه «ریفورما»، از آغاز سال ۲۰۱۳میلادی تاکنون، خشونت بین کارتل‌های مواد مخدر بیش از سه هزار نفر در سراسر این کشور قربانی گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر