2

یک استقلالی: آقای رویانیان! اینجا پادگان نیست !

  • کد خبر : 82546
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: «عباسی بیش از هر فرد دیگری دلش می خواهد استقلال ستاره سوم را روی پیراهنش ثبت کند.»

اصغر حاجیلو با اشاره به اظهارات اخیر مدیر عامل پرسپولیس درباره پیشکسوتان فوتبال و مقایسه میان پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: «من قصد جوابیه دادن به مدیر عامل پریسپولیس را ندارم و فکر می کنم بهتر است مدیر عامل استقلال پاسخ وی را بدهد اما به عنوان عضو کوچک از جامعه فوتبال تاکید می کنم که از قیاس مدیر عامل پرسپولیس حتی پرسپولیسی ها هم خوششان نمی آید.»
وی افزود: «آقای رویانیان! اینجا پادگان نیست که شما پیشکسوتان را درجه بندی کنید و بگویید پیشکسوت پرسپولیسی بزرگتر از پیشکسوت استقلال است. ناصر حجازی کجا بازی می کرد؟ او سال ها در قامت سر مربی چه تیمی فعالیت داشت؟ منصورخان پورحیدری آبی نبوده است؟ امیر قلعه نویی چطور؟ پرویز مظلومی چی؟ غلامحسین خان مظلومی چطور؟ صمد مرفاوی را بگویم؟ محمود فکری را یادتان رفته؟ مهدی پاشازاده چطور؟ اینها پیشکسوت استقلال نیستند؟»
حاجیلو تاکید کرد: «مسابقه نگذاشته ایم که بگوییم کی آبی بوده کی قرمز، خدا بیامرز مجید سبزی پیشکسوت ارزنده پرسپولیس پسرخاله من بود. هرگز دوست ندارم به بحث های این چنینی ورود کنم اما شما متاسفانه چند بار در رسانه ملی به اینگونه قضایا ورود کردید و حرمت ها را شکستید. در فوتبال بازیکنی که یک دقیقه بازی کرده و بازیکنی که کاپیتان تیم ملی بوده هر دو پیشکسوت هستند. خواهش می کنم از این پس در باره موضوع مهمی به نام پیشکسوتان رعایت اخلاق را بکنید.»

 

پیشکسوت استقلال درباره بحث احتمال کناره گیری فتح الله زاده از مدیر عاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: «فتح الله زاده مگر می تواند برود؟ کجا برود؟ او متعلق به خودش نیست و به میلیون ها استقلالی تعلق دارد که اخیرا جشن قهرمانی گرفته اند و شاد و خوشحالند. او تا به حال تحمل کرده و باز هم باید بماند.»
وی ادامه داد: «فتح الله زاده با دست خالی تیم را قهرمان ایران کرد و به جمع ۱۶ تیم آسیا برد. او به همراه کادر فنی و بازیکنان کار بزرگی انجام دادند. در این بازار شلوغ نقل و انتقالات استقلال مهره هایی گرفت که در روزهای سخت و دشوار به کمک تیم آمدند. آیا این کارها کم ارزش است؟»
حاجیلو در پاسخ به این پرسش که وزیر گفته اصراری بر حضور برخی مدیران ندارد و هر کس نمی خواهد می تواند برود عنوان کرد: «اولا بعید می دانم منظور وزیر خطاب به مدیر عامل استقلال بوده باشد. در بحث بعدی باید بگوبم قبول می کنم که دکتر عباسی مدیران زیادی دارد اما هیچ کدام فتح الله زاده نمی شوند. استقلال و پرسپولیس فرزندان وزارت  ورزش و جوانان هستند و می دانم دکتر عباسی بیش از هر فرد دیگری دلش می خواهد استقلال ستاره سوم را روی پیراهنش ثبت کند. به همین دلیل فکر می کنم پس ار بازگشت استقلال از امارات وزارت ورزش مساعدت لازم را برای حمایت از استقلال انجام خواهد داد. استقلال امروز، استقلال تهران نیست بلکه استقلال ایران است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. از دید من امکان ندارد وزارت ورزش اجازه بدهد مدیری مثل فتح الله زاده با این کارنامه درخشان از خانه اش برود. یک زمان مدیری پایش را در یک کفش می کند که می خواهد برود اما در یک زمان هست که مدیری موفق نیاز به حمایت دارد. آیا کمک گرفتن جرم است و ایرادی دارد؟»
اوج نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82546

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر