2

تلاش تروریست های در سوریه برای ورود به حرم زینب (س)

  • کد خبر : 82715
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

تروریست های تکفیری در این حمله دو روزه، تعداد زیادی از نیروهای خود را از دست دادند. چند نفر از آنان نیز زخمی شده و به اسارت گرفته شده اند.

اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که در دو روز گذشته تروریست های تکفیری با انجام حملات متعدد از اطراف حرم مطهر حضرت زینب کبری سلام الله علیها، تلاش کرده اند که وارد آن شوند.

گفته می شود نیروهای گردان “أبوالفضل العباس علیه السلام” که مسئولیت حفظ و امنیت این آستان مقدس را بر عهده دارد موفق شده همه حملات تروریست ها در دو روز گذشته را خنثی کند.

شاهدان عینی می گویند:‌ درگیری شدیدی میان حمله کنندگان و مدافعان حرم رخ داد و چند ساعت به طول انجامید اما در نهایت حمله کنندگان پس عدم موفقیت در دستیابی به هدف خود، محل را ترک کردند.

همچنین اخبار و اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که تروریست ها با هدف تسهیل رسیدن به حرم، ابتدا دکل برق منطقه سیده زینب را مورد حمله قرار دادند تا برق منطقه قطع شود اما این کار کمکی به دستیابی آنان به هدفشان نکرد.

در همین راستا یکی از مقامات ارشد ارتش سوریه ضمن تأیید این خبر، گفت:‌ تروریست های تکفیری در این حمله دو روزه، تعداد زیادی از نیروهای خود را از دست دادند. چند نفر از آنان نیز زخمی شده و به اسارت گرفته شده اند.

وی در ادامه افزود: البته چند تن از نیروهای مردمی که در دفاع از منطقه سیده زینب به نیروهای ارتش کمک می کنند،‌ در این درگیری ها به شهادت رسیدند.

شیعه آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر