1

دادگاه علنی رسیدگی به پرونده‌ی قتل روح‌الله داداشی برگزار شد

  • کد خبر : 8308
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷

دادگاه علنی رسیدگی به پرونده‌ی قتل روح‌الله داداشی برگزار شد اولین جلسه علنی دادگاه رسیدگی به پرونده متهم اصلی قتل «روح‌الله داداشی» در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز برگزار شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  در ابتدای این جلسه «رضوان‌منش» نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست از قاضی رنجبر رییس دادگاه، اشد مجازات و اجرای قصاص […]

دادگاه علنی رسیدگی به پرونده‌ی قتل روح‌الله داداشی برگزار شد
اولین جلسه علنی دادگاه رسیدگی به پرونده متهم اصلی قتل «روح‌الله داداشی» در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  در ابتدای این جلسه «رضوان‌منش» نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست از قاضی رنجبر رییس دادگاه، اشد مجازات و اجرای قصاص در ملاءعام برای متهم اصلی را درخواست کرد.

در ادامه «الف.ص» عامل جنایت به دفاع از خود پرداخت و در اظهاراتش تاکید کرد که داداشی را نمی‌شناخته و این ماجرا با قصد قبلی نبوده است.

وکیل مدافع «الف.ص» نیز با بیان اینکه هنوز این متهم به سن ۱۸ سال نرسیده و در دی‌ماه به ۱۸ سال تمام می‌رسد، مدنظر قرار دادن این نکته را خواستار شد.

وکیل اولیاء دم نیز در ادامه بر خواسته خانواده روح‌الله داداشی مبنی بر قصاص متهمان در ملاءعام تاکید کرد.

علی داداشی برادر روح‌الله نیز در ادامه درباره ویژگی‌های‌ اخلاقی‌ قویترین مرد ایران گفت: او فردی بسیار بی‌آزار و حامی محرومان و مستضعفان جامعه بود و هیچ‌گاه علاقه‌ای به نزاع و درگیری نداشت.

بصیرنیا، مازنی، موسویان و عبدی مستشاران شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز بودند.
ماموران کلانتری ۳۹ گلشهر در ساعت ۱۱:۴۵ شنبه شب ۲۵ تیرماه از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند. ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است.

ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر راهی بیمارستان شهید مدنی شده و درآنجا دریافتند که مضروب یکی از قوی‌ترین مردان ایران به نام «روح‌الله داداشی» بود که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8308

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر