1

لیست خرید و فروش قرمزها لورفت!

  • کد خبر : 83284
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

یکی از نزدیکان گواردیولا اسامی بازیکنانی که در فصل نقل و انتقال‌ها به بایرن می‌آیند و بازیکنانی که این تیم را ترک می‌کنند را اعلام کرده است.

جوزپه گواردیولا از ابتدای فصل آینده به شکل رسمی روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست.

او پیش از این ۴ سال هدایت بارسلونا را بدست داشت و با این تیم ۱۴ جام قهرمانی را فتح کرد. اکنون پس از یک سال استراحت، او هدایت باواریایی‌ها را به عهده گرفته است.

موضوعی که همه مورد توجه قرار می‌دهند، چگونگی نمایش بایرن مونیخ در فصل آینده است. بسیاری بر این باورند که ممکن است بایرن مونیخ درست همانند بارسلونا بازی کند ولی به نظر می‌رسد گواردیولا قصد دارد با خرید چند بازیکن دست به تغییر روند خود بزند.

او ماریو گوتسه را از بروسیا دورتموند به باواریا آورده است. بازیکنی که مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ قرار داشت. شیوه بازی گوتسه به شکلی است که گواردیولا می‌تواند با تکیه کردن بر او، شماره ۹ کاذب را در تیمش را به شکلی متفاوت از بارسلونا به کار گیرد.

وین رونی و لوییس سوارز هم مهاجمانی هستند که گواردیولا روی آنها نظر مثبتی دارد. آنها با شیوه‌ای که پپ قصد دارد در بایرن راه‌ اندازی کند هم‌خوانی ویژه‌ای دارند.

۲ هافبکی که گواردیولا خواهان خروج آنها از آلیانس‌ آره‌نا است آرین روبن و فرانک ریبری نام دارند. به نظر می‌رسد او قصد دارد به کلی شیوه بازی باواریایی‌ها را متفاوت از کاتالان‌ها کند.

نامه

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر