3

کشف کارگاه بمب‌سازی خصوصی در لس‌آنجلس!

  • کد خبر : 83331
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۲۳

یک گشت‌ ساده خیابانی پلیس لس‌آنجلس منجر به کشف انباری از مواد منفجره و بمب‌های دست‌ساز شد!

این کشف بزرگ پلیس پس‌از مشاهده مایعی مشتعل در خودروی مردی جوان در خیابان صورت گرفت. افسران پلیس در بررسی اتومبیل‌ها به صورت ناگهانی به خودروی روبرت ویلسون رسیدند و با دیدن این ماده قابل اشتعال در خودرو راننده را دستگیر کردند.

این ماده که برای ساخت بمب به‌کار می‌رفت پلیس را به این حدس واداشت که این فرد عضوی از یک باند تروریستی است. سریعاً نیروهای ویژه، محل زندگی او را شناسایی کردند و با تجهیزات کامل برای بازرسی آپارتمان شخصی این مرد وارد عمل شدند.

به‌گزارش پلیس در این بازرسی ۱۷ وسیله دست‌ساز انفجاری کشف شد که همه آن‌ها تا آخرین مراحل ساخت پیش رفته بود البته آن‌طور که از شواهد پیداست این مرد به تنهایی کار می‌کرده و هیچ هدف تروریستی پشت این موضوع نبود.

سخنگوی پلیس در این باره گفت: «‌این جوان فردی کنجکاو به نظر می‌رسد و آن‌طور که شواهد نشان می‌دهد اقدامات او برای ساخت اشیای انفجاری تنها برای رفع سؤالات ذهنی فراوانش بوده بنابراین فرضیه تروریستی بودن این موضوع از سوی پلیس رد شده است.»

البته این مرد علاوه بر بمب‌های دست‌ساز، اسلحه و مواد مخدر نیز در خانه‌شخصی‌اش نگهداری می‌کرد که همین موضوع اتهامات وارده بر او را سنگین‌تر می‌‌کند.پلیس در جریان پاکسازی محل زندگی این مرد، محدوده اطراف را تخلیه کرده بود و افسران پلیس حتی از تردد خودروها در خیابان مقابل این آپارتمان نیزخودداری می‌کردند. ساکنان خانه‌های اطراف در طول عملیات نیروهای خنثی کننده بمب و پلیس در پناهگاه‌ها نگهداری می‌شدند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر