3

زنی که مردان میانسال را اغوا می کرد!

  • کد خبر : 83371
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۳۷

مقامات پلیس فلوریدا به طور گسترده در جست و جوی زنی هستند که با اغوا و فریب مردان میانسال ثروتمند این ایالت دست به سرقت‌های میلیونی می‌زند.

پلیس به تمام مردان میانسال و ثروتمند فلوریدا نسبت به فریبکاری و دغلبازی این سارق اغواگر هشدار‌های جدی داده است و مقامات مسئول از مردان ثروتمندی که به خاطر حفظ آبرویشان نتوانسته‌اند علیه این زن شکایت کنند درخواست کرده به اداره پلیس مراجعه کنند و مطمئن باشند هویتشان نزد مسئولان محفوظ خواهد ماند.
پلیس فلوریدا امیدوار است انتشار این اطلاعیه بتواند مأموران را در دستگیری هر چه سریع‌تر زن اغواگر یاری کند. پلیس می‌گوید: نخستین فردی که علیه این زن فریبکار شکایت رسمی مطرح کرده مردی ۴۵ساله است که با مراجعه به اداره پلیس اعلام کرد پس از آشنایی با زن اغواگر – که با نام «کریستال» معرفی شده – به اتفاق یکدیگر برای صرف شام به رستورانی در «پامپانوبیچ» رفتند و زمانی که به خانه ویلایی و رو به دریای مرد ثروتمند بازگشتند،

کریستال در نهایت زرنگی توانست با خوراندن داروی خواب‌آور به وی، ساعت «رولکس» ۱۰۰ هزار دلاری‌اش را همراه با کارت‌های اعتباری و ۶ هزار دلار پول نقدی که در خانه نگهداری می‌کرد، به سرقت ببرد.
بعدازظهر روز بعد، زمانی که اثر دارو‌های خواب‌آور رفته‌رفته از بین رفت و این مرد توانست از خواب بیدار شود، متوجه شد چه کلاهی سرش رفته و زن اغواگر در حقیقت یک سارق کاملاً حرفه‌ای بوده است.
پلیس با انتشار تصویر سیاه قلم این زن از ساکنان فلوریدا درخواست کرده در صورت مشاهده وی بلافاصله با مأموران تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر