2

چرا قلعه نویی امشب از استقلال خداحافظی می کند؟

  • کد خبر : 84200
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

تجربه نشان می دهد ژانرال آبی ها در هر تیمی که بوده در دوران اوج خود با آن تیم خداحافظی کرده است و به نیمکت تیم دیگری رفته. قلعه نویی زمانی سپاهان را ترک کرد که با این تیم قهرمان شده بود و جایگاه خوبی بین هواداران این تیم پیدا کرده بود. اما اختلاف سلیقه با مدیران باشگاه را بهانه کرد تا تراکتورسازی مقصد بعدی وی باشد.

بی شک امیر قلعه نویی را باید یکی از موفق ترین سرمربی های ایرانی شاغل در لیگ برتر دانست. قلعه نویی که توانست با استقلال قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، اکنون بعنوان موفق ترین مربی دهه اخیر فوتبال ایران شناخته می شود.

قلعه نویی که از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و با توجه به قراردادهایی که تاکنون امضا و یا فسخ کرده است، پیش بینی می شود برای لیگ سیزدهم در استقلال نخواهد ماند.

 اما جدایی او از تراکتورسازی نیز دقیقا به همین شکل بود. قلعه نویی در حالی تراکتورسازی را در لیگ یازدهم به مقام نایب قهرمانی رساند که به اذعان بسیاری از کارشناسان اگر بدشانسی و قضاوت های نادرست گریبان تراکتوری ها را نمی گرفت بی شک آنها باید قهرمان می شدند.

اتفاق سپاهان در تراکتور نیز برای ژنرال تکرار شد و وی به دلیل اختلاف با جعفری مدیرعامل وقت تراکتور از این تیم جدا شد و بار دیگر بر نیمکت آبی ها تکیه زد.

قلعه نویی که عادت ندارد هواداران را از خود ناراضی ببیند، در طول فصل بارها و بارها از بی صبری و عدم حمایت هواداران آبی از تیمشان گلایه کرد و بعدها نیز مشخص شد یکی از اصلی ترین دلایل عدم حضور وی در جشن قهرمانی استقلال، ناراحتی وی از هواداران بوده است.

با این اوصاف و با نگاهی کوتاه به کارنامه چند سال اخیر قلعه نویی در لیگ برتر، باید منتظر اتفاقی قابل پیشبینی پس از بازی امشب استقلال و الشباب امارات باشیم. اتفاقی که می تواند فتح الله زاده مدیرعامل آبی ها و هواداران این تیم را با بحرانی سخت در آستانه لیگ سیزدهم مواجه کند.

بولتن

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]