1

در دیدار عباسی با قلعه نویی چی گذشت؟

  • کد خبر : 84319
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: دیدار من با ‘امیر قلعه نویی’ هیچ ارتباطی به مسایل دیگر و شایعات ندارد و کاملا فنی بوده است.

‘محمد عباسی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا دیدار شما با آقای قلعه نویی درجهت تغییر کادر مربیگری تیم ملی فوتبال است، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد؛ زیرا معمولا با نیروهای ورزشی در کشور جلساتی دارم که دیدگاه ها و نظرات آنها را در مورد مسایل مختلف جویا می شوم.
وی ادامه داد: با افراد دیگری نیز چنین دیدارهایی داشته ام و با آقای قلعه نویی نیز به همین دلیل دیدار کرده ام و اتفاقا دیدار خوبی هم بود و نکات مهمی را گفتند، من هم استفاده کردم.
وزیر ورزش در پاسخ به سوال دیگری در باره اینکه آیا وزارت ورزش خواهان استفاده از مربی خاصی در تیم پرسپولیس است، اظهار داشت: به هیچ عنوان اینگونه نیست و وزارت ورزش در این موارد دخالت نمی کند؛ باید هیات مدیره پرسپولیس مربی را انتخاب کند.
وی اظهار داشت: درست است که وزارت ورزش، کار سیاست گذاری دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس را انجام می دهد، اما درمورد انتخاب مربی در تیم پرسپولیس نظر خاصی نداشته و نداریم.
عباسی تصریح کرد: مجموعه ای افراد از آقایان دایی تا مایلی کهن از طرف تیم پرسپولیس به وزارت ورزش برای مربی گری این تیم پیشنهاد شد که وزارت ورزش نیز همه آنها را تایید کرد.
وی گفت: به باشگاه پرسپولیس تاکید کرده ایم که این افراد پیشنهادی شما، سرمایه های ورزش کشور هستند وبا هرکدام که این باشگاه به توافق برسد ما حاضر به همکاری با وی هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر