1

دریغ از یک حرکت درست و حسابی ؟

  • کد خبر : 8477
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۰۹

یک پایگاه مجازی وابسته به اپوزیسیون خارج نشین می گوید ما در خارج شلوغ بازی هایی می کنیم که اسمش را نمی شود جنبش و حرکت گذاشت و در داخل هم که هیچ خبری نیست. گویانیوز نوشت: از ماچه حرکتی در این ۲۴ ماه دیده شد؟ دریغ از یک حرکت درست و حسابی. نوشته ها […]

یک پایگاه مجازی وابسته به اپوزیسیون خارج نشین می گوید ما در خارج شلوغ بازی هایی می کنیم که اسمش را نمی شود جنبش و حرکت گذاشت و در داخل هم که هیچ خبری نیست.
گویانیوز نوشت: از ماچه حرکتی در این ۲۴ ماه دیده شد؟ دریغ از یک حرکت درست و حسابی. نوشته ها را به خودمان لطف کنیم و حرکت حساب نکنیم و شلوغ بازی در خارج را نیز!
سایت مذکور همچنین درباره مرگ فتنه سبز نوشت: از بس نشستیم و هی نوشتیم و خواندیم «به امید روزی که…»، «امیدواریم بالاخره» و…، دیگر انگار عادت کرده ایم به نشستن گرد رخوت و تنبلی بر روی تمام زندگی مان. قدیمی ها برای ما جوان های سابق می گفتند «خاک گور سرد است». می گفتند به محض این که از قبرستان خارج شوی، مرده از یادت به سرعت فراموش خواهد شد.
همزمان شبکه بالاترین با احساس مشابهی نوشت: آیا به راستی، جنبش سبز تنها یک حرکت اینترنتی بود؟ چرا چند نفر در خیابان حاضر می شوند و بقیه دنبال اشتراک گذاری در فیس بوک و یوتیوب و… بودند؟ آیا جنبش فقط در اینترنت، سبزی داشت؟!
بالاترین در مطلب دیگر یادآور شده است: عرب ها دهها شبکه سیاسی از جمله العربیه و الجزیره دارن در عوض ما هم تلویزیون پارس و کانال ۱ و رسا و یه مشت کانالهای سیاسی با مدیریت بی کفایت داریم آیا اگر این رسانه ها مخاطب داشتند دیگه نیازی به فروش سکه و قالی و نقاب و پرچم وطن و این چیزا داشتن؟ چرا باید دلمون را خوش کنیم به Voa، bbc؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر