1

شیوا خنیاگر‌: گوش شنوا برای شنیدن حرف هنرمندان نیست

  • کد خبر : 84935
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

“شیوا خنیاگر‌” بازیگر پیشکسوت تئاتر تلویزیون و سینما در خصوص حضور کمرنگ خود در بازیگری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه پیشنهادها برای افراد سفارش شده است و بعد از ۲۸ سال تلاش در عرصه بازیگری باید بیکار باشم.

وی با اشاره به دستمزد خود و اعتراض برخی از تهیه‌کنندگان اظهار داشت: برخی از تهیه‌کنندگان اظهار داشت: بسیاری از تهیه‌کنندگان فقط معترض به دستمزد بازیگران صاحب نام دارند و من را هنرمندی با دستمزد و ارقام نجومی می‌دانند.

*مردم با صدای من آشنا هستند

“خنیاگر‌” تصریح کرد: دستمزد در مقابل ارقام غیر‌قابل تصور بعضی از سوپر‌لاستار‌ها خیلی ناچیز است و نمی‌دانم این اعتراض از کجا نشات می‌گیرد.
این بازیگر افزود: با وجود اینکه من به ندرت و در بعضی از کارها روی آنتن رفته‌ام مردم به خوبی با صدای من آشنا هستند و همیشه ابراز لطف می کنند.

*بحث لابی‌ در همه جای دنیا مطرح است

بازیگر مجموعه “ستایش‌” در خصوص بحث لابی‌ که در همه جای دنیا مطرح است گفت: متاسفانه لابی‌ زدن در کشور ما و نیز در هنر بیشتر از هر جای دیگر مشهود است و کسانی که جلوی دوربین می‌روند به دنبال تامین منافع معرفشان‌ هستند.

*در “ستایش‌”، “عاطی‌” به یکباره حذف شد

“خنیاگر‌” با اشاره به حذف او در مجموعه “ستایش‌” تصریح کرد: در مجموعه “ستایش‌” هم به گفته تهیه‌کننده که دستمزد من بالا است نقش مرا کوتاه کردند و باعث اعتراض خیلی‌ها شدند.
وی افزود: در این سریال از من تعهد گرفته شد که اگر پرداختی من به عقب افتاد حق اعتراض نداشته باشم.
بازیگر فیلم سینمایی “دلتنگیهای‌ عاشقانه‌” ادامه داد: به هر صورت گوشه نشینی و عزلت من به همین دلیل است و گاهی احساس می کنم که صدای پیشکسوتان گوش شنوایی ندارد.

*هنوز بیمه نیستم

وی با اشاره به این مطلب که هنوز بیمه هیچ ارگانی نیستم، اظهار داشت: هنوز به عنوان هنرمندی که نزدیک به ۳۰ سال از فعالیتش می‌گذرد بیمه هیچ ارگانی نشده‌ام و این جای تاسف دارد.

*دوست دارم در آثار “حسن فتحی‌” باشم

“خنیاگر‌” با اشاره به تبحر  “حسن فتحی‌” کارگردان بسیاری از آثار ماندگار تلویزیونی تصریح کرد: “فتحی‌” کارگردان متبحری‌ است که ارگ بخت با من یار باشد دوست دارم با او همکاری کنم.
وی افزود: به هر صورت امیدوارم این فضای پر از سوءظن و غیر‌صمیمیحداقل کمی اصلاح شود.
“خنیاگر‌” خاطر‌نشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر اتفاقی برای هنر و هنرمند در کشورمان بیافتد تا شاید حق به حق‌دار برسد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84935

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]