1

پاسخ حمید زینی زاده در باره شایعه مذاکره‌ با امیر قلعه‌نویی

  • کد خبر : 84937
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از انتخاب سرمربی جدید این تیم در هفته‌ جاری خبر داد.

حمید زینی‌زاده درباره زمان انتخاب سرمربی جدید این تیم عنوان کرد: هفته‌ گذشته با مایلی‌کهن صحبت کردیم و برنامه‌هایش را گرفتیم. امروز (شنبه) هم با جلالی مذاکره می‌کنم برنامه‌هایش را می‌گیرم. در نهایت دوشنبه در جلسه هیات مدیره تصمیم‌نهایی را می‌گیریم.

وی همچنین درباره نظر هواداران تیمش درباره سرمربی جدید اظهار کرد: هواداران خواسته‌هایی دارند که گاهی امکان عملیاتی شدن ندارد. همه می‌خواهند که باکیفیت‌ترین و بزرگ‌ترین مربی جهان را بیاوریم که نمی‌شود. اگر اختیار را به هواداران بدهیم، نمی‌توانند این کار را انجام دهند. آنها باید واقف باشند که برخی از خواسته‌هایشان عملی نیست و برای انتخاب مربی ۵۰ درصد کار دست ماست. نمی‌توانیم دست یک مربی را بگیریم و کشان‌کشان سر تیم بیاوریم!

زینی‌زاده افزود: به دنبال جذب یک سرمربی حرفه‌ای درجه یک هستیم و تلاش می‌کنیم که حتما بهترین انتخاب ممکن را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین درباره شایعه مذاکره‌اش با امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونب استقلال تهران گفت: با او هیچ مذاکره‌ای نداشته‌ام. پیش از بازی استقلال با الشباب در هتل المپیک او را دیدم و احوالپرسی کردم. شاید کسی که این صحنه را دیده، فکر کرده که با وی مذاکره کرده‌ام.

زینی‌زاده البته به ایسنا گفت که به جز جلالی و مایلی‌کهن با چند مربی ایرانی دیگر هم صحبت‌های ضمنی داشته اما به درخواست آنها نام‌شان را اعلام نمی‌کند.

وی درباره بازیکنان و اردوی آماده‌سازی تیمش هم گفت: در حال حاضر مشغول تسویه‌حساب و تجدید قراردادها هستیم. این هفته‌ هم تکلیف مربی را روشن و هم فهرست بازیکنان مورد نیاز را تعیین می‌کنیم. اگر مشکلی پیش نیاید از هفته‌ آینده تمرین‌ها را شروع می‌کنیم و برای اردو هم نظر سرمربی جدید را جویا می‌شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]